Gå til innhold

Sjanser for å være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI hadde sex to dager før eggløsning - hoppe av i svingen-sex, men han var nok litt treig med å dra seg ut. I tillegg hadde vi sex dagen etter eggløsning- den dagen da alt slim var tørket inn, hvis dere skjønner. Hvor stor er sjansen for å være gravid da? Det er ingen krise, men liksom ikke helt planlagt heller. Vi er gift og har et barn fra før, så ingen krise uansett. :)

Anonymous poster hash: 74d0a...b38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

STOR- er selv blitt gravid på denne måten og han hadde den bare inne i 1min før han tok den ut.. Etter 8 år med avhopping hadde jeg hvertfall ikke trodd at jeg ble gravid den mnd for vi hadde kun sex den ene gangen.

(Og sånn hvis du lurer på hvorfor det varte 1 min, Hadde EL, var hormonell og ble etter det minuttet akutt sur

:-p)

Anonymous poster hash: 889b2...0e3
Skrevet

Er det ikke ca 25% sjanse hvis man har sex og han kommer inni deg ved eggløsning? Mener å huske det. Så da er kanskje sjansene dine litt mindre... Mye større sjansen for at du ikke er gravid i hvert fall! ;-)

Anonymous poster hash: 1f1f8...36e

Skrevet

Sitter her med mine 17 uker som gravid nettopp pga samme situasjon, så sjangsen er der;)

Anonymous poster hash: 64660...4c6

Skrevet

Sjansene er forholdsvis små. Hoppe av i svingen er langt fra sikker prevensjon, men det reduserer sannsynligheten for graviditet temmelig mye. Ellers ville det statistisk sett være 15-25% sannsynlighet for graviditet hos friske, unge mennesker uten kjent fertilitetsproblematikk og med sex rett før eggløsning.

Anonymous poster hash: 31cf6...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...