Gå til innhold

Dere som har blitt psycho av minipillen, hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var alltid blid og glad til tross for nattevåk og skrikende baby. Etter jeg begynte på minipillen har jeg begynt å glefse etter mannen for hver minste ting. Og verst av alt, når babyen gråter ber jeg han holde kjeft :( Jeg er rett og slett flau og deprimert :(

Men det positive er for så vidt at jeg ser det selv og skal gjøre noe med det snarest.

Hva har dere byttet til som har forandret humøret?

Vær så snill å svar hvis du har erfaring

Anonymous poster hash: 9b6ad...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minipillen er virkelig fæl, aldri mer! Jeg har nå kobberspiral og har aldri vært så fornøyd med en prevensjon noensinne. Bortsett fra litt sterkere magevondt under mensen har jeg ingen bivirkninger.

Skrevet

Kjenner flere som har fått det slik du beskriver av både minipille og p- pille. Selv bruker jeg kondom eller eggløsningsmonitor, men spiral kan sikkert også være bra. Ingen vits med prevensjon om den gjør deg så psyko og deprimert at kjæresten din ikke hadde tatt i deg med tang en gang ;).

Anonymous poster hash: 2211e...78a
Skrevet

Kjenner flere som har fått det slik du beskriver av både minipille og p- pille. Selv bruker jeg kondom eller eggløsningsmonitor, men spiral kan sikkert også være bra. Ingen vits med prevensjon om den gjør deg så psyko og deprimert at kjæresten din ikke hadde tatt i deg med tang en gang ;).

...for ikke å glemme den totale mangelen på sexlyst som fulgte med. Så verken jeg eller mannen ville ha sex ;). Aldri mer hormonprevensjon på meg.

Skrevet

Slutt på dagen!!Er det Cerazette?Jeg ble totalt forandret på de..Mannen min har virkelig fått gjennomgå stakkar...

Jeg ble stikk motsatt av hva jeg er; sint,glefsende,stygg i munnen,kald og følelsesløs!Jeg smelte i dører og skrek til han.IKKE bra!

Jeg sluttet på dagen og bare etter 6 timer begynte jeg komme tilbake til meg selv.

Nå går jeg ikke på noe.Skal begynne på Conludag når mensen kommer tilbake.Er visst mindre bivirkninger på de..

Skrevet

Så det er ikke helt unormalt altså, så utrolig deilig å høre ! Stygt sagt sikkert, men mannen får tåle såpass. Er min oppførsel mot min herlige baby jeg skjemmes over og vil ha en stopp på :/

Anonymous poster hash: 9b6ad...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...