Gå til innhold

Synes "alle" at Mountain Buggy er finere enn TFK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten alle reagerer på at vi har kjøpt TFK, for MB er jo så mye finere.

Litt sårende å høre.

Vi valgte TFK fordi:

- Tar mye mindre plass sammenlagt

- Større bag

- Større sportsdel

- Jeg synes bagen er finere på denne enn MB.

Veldig mange av mine venner og flere her inne (etter å ha lest en annen tråd) liker visst mye bedre MB.

Dette er første barnet vårt så har ingen erfaring med noen av vognene, bare prøvd i butikk. Men det er jo smak og behag hva man synes er fint og ikke,

Men trodde ikke jeg/vi hadde så dårlig smak...hehe ;)

Enig i at sportsdelen til MB er finere enn TFK sin, men her var størrelsen avgjørende i tillegg til at man kan regulere fotbrettet, noe man ikke kan på MB:

Anonymous poster hash: fdeae...ba7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det utseende som avgjorde. Syns MB er finere både med og uten bag.

Skrevet

Jeg synes ingen av dem ser noe bra ut. Men måtte jeg velge ville jeg hatt tfk med god margin.

Anonymous poster hash: 3d162...301

Skrevet

Ingen av dei er noe fine syns jeg.. men syns MB er bittelitt finere enn tfk.

Anonymous poster hash: 11542...7a4

Skrevet

Jeg syns tfk er finest :)

Skrevet

Tfk er ei knallbra vogn, og veldig fin.

Kos deg med vogna og barnet, masse lykke til!!

Anonymous poster hash: 59cd9...235

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Jeg synes TFK er forferdelig som sportsvogn utseendemessig. Synes den er glorete rett og slett. Så mye stæsj og skrift.

MB er finere som sportsvogn, men synes begge to er like fine som bagvogn.

Jeg holdt på å velge TFK denne gangen, men jeg hadde nok blitt så utrolig lei av den etterhvert som vi hadde byttet til sportsdelen, så hadde nok solgt den. Kun pga utseende:/

Jeg er også en av de få som synes at Emmaljunga er forferdelig, mens alle jeg har møtt sier at den er sååå fin.

Det er min mening:)

Som vogn har jeg ikke hørt noe annet enn positive ting om den, så dere har nok valgt en fin og god vogn:)

Så du skal ikke bry deg om hva andre sier.

Endret av meg&mini
Skrevet

Har MB selv, men må innrømme at jeg ikke har de store preferansene for den ene eller andre grunnet utseende. Skulle jeg valgt på ny derimot hadde jeg gått for tfk av mange av de samme grunnene som du selv nevner. :-)

Det er jo strengt tatt behov og om du er fornøyd som er det viktige. Ikke om den er litt finere enn en annen vogn. :-)

Skrevet

Atte HÆ? Kommenterer virkelig dine venner at de ikke liker vogna di?? Jeg har MB, men skal ærlig innrømme at jeg ikke veide mye for og imot. Ble anbefalt den i butikken og vurderte ikke så mange andre. Har nesten ikke opplevd at noen kommenterer vogna, og hvis de gjør det er det utelukkende positive kommentarer. Hadde blitt litt overraska hvis noen sa noe negativt om vogna til mini...!!

Skrevet (endret)

Vi har TFK. Fordi jeg synes den var finere.

Nå har jeg til gode å treffe noen som rakker ned på vogna mi pga utseende, og om de så hadde gjort så hadde det brydd meg minimalt.

Endret av Poetica von Tryll
Skrevet

har bestillt tfk, synes MB er finere, men velger ikkjje vogn ut i frå utsene.

Anonymous poster hash: bd7ac...71c
Skrevet

Jeg synes tfk er mye finere.. Også i sportsdel faktisk..

Skrevet

Jeg synes MB har finere sportsdel, men jeg har likevel TFK. Det er ikke utseende som avgjorde valget men blant annet noen av grunnene du nevnte :)

Jeg driter i hva som er inn og fint, jeg går for det som er best for barnet og oss som foreldre. TFK er absolutt et mer fornuftig valg!

Anonymous poster hash: 54a00...d48
Skrevet (endret)

Ganske spesielt med venner som sier til deg at de syns barnevogna deres er stygg. Du får si at du syns sofaen deres er stygg neste gang du kommer hjem til dem da. Blir litt sånn barneskolementalitet for min del.

Vi har nettopp kjøpt TFK søskenvogn og jeg gleder meg masse til å få den i hus :) Syns den ser kjempefin ut! For oss er det viktig med lang sportsdel, hevbart fotbrett, at den er enkel å legge sammen og tar liten plass, at den har håndbrems osv :) Det å velge vogn etter hvilken som er penest blir litt snodig, det er da en bruksgjenstand og ikke noe som skal henges opp på stueveggen.

Endret av Madolyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...