Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Har Maxi Cosi bilstol om det har noe å si. Ser det er 100,- i forskjell på disse to bilstolposene hos Barnas Hus, vet ikke om det har noe å si. Om den ene er tykkere enn den andre e.l? Får oktoberbaby,så vil at den skal være varm og god. Anonymous poster hash: 0c69a...12d
Elsker livet Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Maxi cosi er tynnere. Jeg liker å ha litt varme i bilen, så vil ikke at posen skal være for tykk heller. Da må resten av oss sitte med varmedress i bilen for å matche babyen.
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Maxi Cosi sin er godt formet til stolen og ikke veldig tykk. Vi har garage, så eneste gangen jeg kunne trengt å bruke vår er når vi er på "landet" til svigers å vi må parkere ute på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar Så da er altså Maxi Cosi sin tykk nok,til vinterstid,mener dere? Er så usikker, derfor jeg graver og spør litt. HI Anonymous poster hash: 0c69a...12d
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jeg hadde valgt den og heller brukt noen kr på en god dress i ullflees fra nøstebarn. Regulerer med flere lag heller.
Elsker livet Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Takk for svar Så da er altså Maxi Cosi sin tykk nok,til vinterstid,mener dere? Er så usikker, derfor jeg graver og spør litt. HI Anonymous poster hash: 0c69a...12d Jeg syns det kommer an på hvordan du har tenkt å bruke den, om du har veldig kald bil, skal ha setet mye ute av bilen, f.eks levere andre barn i bhg. osv. Jeg har bilen i garasjen og setter på varme med tidsinnstilling om jeg er på besøk, handle o.l. så har sjelden kald bil. Dessuten har vi et stykke å kjøre til skole/barnehage/butikk, og da gidder jeg ikke stoppe for å åpne posen på veien fordi det blir for varmt. Endret 15. juli 2013 av Elsker livet
Edelweis Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 jeg har odenwalder sin dunpose. veldig fornøyd med den. åpner posen når vi har kjørt en stund. Bruker bare body, , strømpebukseog tynn lue på baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå