Gå til innhold

Anti-barnevernsgruppe på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snublet over en anti-barnevernsgruppe på FB og det som florerer på gruppen er reneste galskap. Ungene deres har blitt kidnappet av fosterhjemsmillionærer, alle er korrupte, man trenger ikke et barnevern og INGEN av dem er dårlige foreldre. Vel, bortsett fra foreldrene til unger som virkelig trenger hjelp, men det er andre unger og så ønsker de hverandre lykke til med klem og hjerter når sakene skal opp i nemda eller i tingretten. Hvordan kan de vite at den de ønsker lykke til ikke er en som misbruker ungene eller en som utsetter ungene for omsorgssvikt?

Mangel på dømmekraft og selvinnsikt er ikke stor i slike grupper! Over 3000 medlemmer og INGEN av dem har gjort noe gale mot barna. ALLE er utsatt for korrupsjon, tyveri av barn og kidnapping av ungene deres. Det er et makeløst prosjekt staten driver med, ifølge medlemmene på gruppa. Jeg blir fasinert.....

Anonymous poster hash: 9e3b0...ddb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... La dem leve i trua ;) syns sånne folk er latterlige!

Anonymous poster hash: f09eb...967

Skrevet

Haha... La dem leve i trua ;) syns sånne folk er latterlige!

Anonymous poster hash: f09eb...967

Latterlige og skremmende

Skrevet

Vel,nå finnes faktisk mange slike saker. Barnevernsarbeidere går selv ut og bekrefter dette. Folk i utlandet reagerer på norskt barnevern, og saksdokumenter bekrefter gang på gang at barnevernet gjør feil,bryter lovverk og lager prestisje av flere saker.

Selv opplevde jeg at min saksbehandler løy om meg,og barnevernet ble bedt av dommeren midt i rettssaken om å trekke seg eller tape.så helt bortinatta er ikke den gruppa isåfall.

Anonymous poster hash: b71cd...20a

Skrevet

Vel,nå finnes faktisk mange slike saker. Barnevernsarbeidere går selv ut og bekrefter dette. Folk i utlandet reagerer på norskt barnevern, og saksdokumenter bekrefter gang på gang at barnevernet gjør feil,bryter lovverk og lager prestisje av flere saker.

Selv opplevde jeg at min saksbehandler løy om meg,og barnevernet ble bedt av dommeren midt i rettssaken om å trekke seg eller tape.så helt bortinatta er ikke den gruppa isåfall.

Tviler på at det er gjort feil i over 3000 saker. Tipper de som er mest aktiv i slike grupper og som roper høyest er de som er de verste foreldrene

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe å gjøre med barnevernet selv. Det er godt at vi har dem. Samtidig gjøres det feil. Leger oppererer feil sted, nav sender brukere feil saksmappe, og barnevernet ødelegger familieidyllen i feil stue. Det skjer. Ingenting er sort hvitt. Det finnes mange gråtoner i mellom.

Anonymous poster hash: e161f...493

Skrevet

Tviler på at det er gjort feil i over 3000 saker. Tipper de som er mest aktiv i slike grupper og som roper høyest er de som er de verste foreldrene

Jeg er kanskje en av medlemmene i den gruppen, jeg får hjelpetiltak og er ikke og skal heller ikke opp i Fylkesnemnda, så da kan du trolig si at det er 2999 saker som det er gjort noe feil i...

Anonymous poster hash: 9f921...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...