MammantilNurket Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Han lukter søtt og aldeles nydelig!! Kjæresten kjenner det ikke, men jeg er sikker på at jeg ville vært i stand til å lukte meg frem til ham i en blindtest. Flere her som har det slik med sine babyer?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Eh... Det er da vanlig det? Babyer er vel kjent for å lukte godt... Anonymous poster hash: 322f8...a13
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Ja! Og jeg kan aldeles ikke forstå at barn kan bli byttet om på fødestuen, med mindre mora er helt nedsløvet av medisiner.. Anonymous poster hash: 19ffb...62b
3 på rad Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Åååå, kan nesten ikke vente til lillesøster kommer nå. Elsker den lukta...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 En ting jeg synes er komisk med nyfødte er at de ofte ikke blir badet på en stund, i hvert fall noen dager, etter fødselen (skal helst beholde det naturlige fettlaget en stund), og så kommer folk på barselbesøk og snuser på babyen og sier at den lukter så godt. De tenker nok ikke da på hvor babyen akkurat har vært gjennom på vei ut!! Anonymous poster hash: a87a9...62a
Gjest meg&mini Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Nei, min luktet gulp:) Men hun var verdens fineste uansett god lukt eller ikke. De er så nydelige og nusselige disse små, gleder meg til min baby kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå