Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Skjønner dere greia? Man barberer der nede og etter et par dager begynner det å vokse ut stubber. Hvis man barberer da, blir det bare supervondt og rødt og masse prikker. Hva gjør dere? Vet voksing/napping/laser er et alternativ, men lurer litt på dette med barbering. Tusen takk supergirls Anonymous poster hash: e0564...2f6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Jeg bruker barbermaskin; ) Det blir ikke helt glatt men mer en godt nok til privat bruk. Da slipper jeg unna stubber og utslett; ) Anonymous poster hash: 2cfb7...201
♥Coxinelle♥ Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Jeg vokser i salong. Brasiliansk- men lar en liten stripe være igjen midt på. Har holdt på med det i et års tid, og jeg skal aldri barbere meg igjen!!! Det er ikke så vondt som ryktet skal ha det til, og det er gjort på en liten halvtime (da også med legger). Hårene som kommer ut igjen er myke og merkes ikke, samt at det er heeelt glatt i en-to uker. Anbefales!!
Elsker livet Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Barberer minst annen hver dag, blir aldri vondt eller prikker. Går det flere dager derimot er hårene såpass lange at det river mer ved barbering og det er fare for at de gror innover i huden.
Gjest Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Tar Brazilansk her og kommer aldri til å barbere meg igjen. Gjorde dette for første gang for 1 mnd siden, og de hårene som har grodd ut, er supermyke Blir lettere å fjerne denne gangen og btw... var faktisk ikke så vondt.
Elsker livet Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Tar Brazilansk her og kommer aldri til å barbere meg igjen. Gjorde dette for første gang for 1 mnd siden, og de hårene som har grodd ut, er supermyke Blir lettere å fjerne denne gangen og btw... var faktisk ikke så vondt. Hvor langt må det gro før du kan gjøre det igjen? Bare lurer, kommer aldri til å gjøre det.
Gjest Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Tar Brazilansk her og kommer aldri til å barbere meg igjen. Gjorde dette for første gang for 1 mnd siden, og de hårene som har grodd ut, er supermyke Blir lettere å fjerne denne gangen og btw... var faktisk ikke så vondt. Hvor langt må det gro før du kan gjøre det igjen? Bare lurer, kommer aldri til å gjøre det. Bør nok være litt lengde vil jeg tro. Gjorde dette 13.juni sist og skal i bresjen 5.aug igjen. Og er vel ca 1 1/2 cm langt innen den tid. Ho behandleren sa at det var bedre med lengde siden hårene / røttene slipper bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå