Gå til innhold

Har noen av dere handlet her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker formiddagen til å lete etter gode nettbutikker, og kom over denne www.rebelz.no. 

Jeg leita etter sider som tilbyr brukte klær på nettet, og her hadde dem det. Utvalget var ikke stort, men prisene var jo veldig OK da! Dem hadde også nye klær, så var det som fanget interessen min. Men, når jeg ser på at det er så lite utvalg blir jeg usikker på om denne er noe å handle fra.. Og siden jeg ikke har hørt om den før blir jeg enda mer usikker..så må høre om der kanskje er andre som har handlet her, eller ville du handlet der fra? 

Har dere kanskje tips til andre gode nettbutikker som tilbyr brukte klær, foruten om miinto... 


Anonymous poster hash: 272fe...5fe



Anonymous poster hash: 272fe...5fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke handlet her selv, men fant denne http://www.rebelz.no/products/headskull-bag-dark-blue som jeg faktisk har kjøpt i en annen butikk til 600 kroner. Så prisen på den var veldig bra her.

 

Ser ut som en liten litt uproff butikk. Utvalget var ikke stort, men ganske bra secondhand da.

 

50% rabatt ved første handel er jo også kjempebra.

 

 



Anonymous poster hash: ceff9...c06
Skrevet

Ja, kan få mye for pengene her ser jeg med 50% rabatt. Likte en del av produktene så skal se om jeg ikke gjør en handel her, ser ut som dem er seriøse utifra beskrivelsene deres om seg selv. Så tar en sjans. :-)

 

 

 

Har ikke handlet her selv, men fant denne http://www.rebelz.no/products/headskull-bag-dark-blue som jeg faktisk har kjøpt i en annen butikk til 600 kroner. Så prisen på den var veldig bra her.

 

Ser ut som en liten litt uproff butikk. Utvalget var ikke stort, men ganske bra secondhand da.

 

50% rabatt ved første handel er jo også kjempebra.

 

 



Anonymous poster hash: ceff9...c06

 

 

 

Har ikke handlet her selv, men fant denne http://www.rebelz.no/products/headskull-bag-dark-blue som jeg faktisk har kjøpt i en annen butikk til 600 kroner. Så prisen på den var veldig bra her.

 

Ser ut som en liten litt uproff butikk. Utvalget var ikke stort, men ganske bra secondhand da.

 

50% rabatt ved første handel er jo også kjempebra.

 

 



Anonymous poster hash: ceff9...c06

 

Skrevet

Ikke veldig elegant forsøk på snikreklame, egentlig.



Anonymous poster hash: 5f39a...c41
Skrevet

 

Ikke veldig elegant forsøk på snikreklame, egentlig.

 

Anonymous poster hash: 5f39a...c41

Det samme tenkte jeg. Så mange på så kort tid lurer ikke på det samme

 

Anonymous poster hash: 325cd...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...