Gå til innhold

Hvilket er det beste damebladet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såå lyst til å abbonere på et dameblad nå. Før jeg fikk barn var jeg en BABE. Holdt meg i form, fikset negler, hår, sminke og kunne kle meg fint. Brukte rett og slett tid på meg selv. 

De siste nesten 3 årene har jeg ikke brydd meg noe særlig om meg selv, men fokusert på å gjøre alt best mulig for datteren og famlien. 

Nå vil jeg i gang igjen! Og siden jeg mer eller mindre har glemt hvordan jeg kler meg litt kult og ser bra ut- må jeg har inspirasjon! :) 

Noen tips til hvilket blad jeg burde ha? 

Er 25 år. 

Anonymous poster hash: 3219c...643
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "moteblad"-junkie. Mine favoritter et "Cosmopolitan", "Vogue", "Det Nye" og "Costume".

:)

Skrevet

Jeg er 37 år og liker faktisk "woman". Er kanskje litt barnslig av meg?? De har mye rimelige moteforslag, og reportasjer om sex og samliv. KK blir for oldis for meg selv om jeg kjøper det i ny og ne.. Cosmo og Vouge synes jeg er FOR motepreget. Det Nye kjøpte jeg når jeg var 20-25.

Anonymous poster hash: e303e...d43

Skrevet

Det Nye, Cosmo og Costume er absolutt mine favoritter :) Passer fint for oss i rundt den alderen syns jeg, de andre (som Woman) kan raskt bli litt for lite voksent for min smak i alle fall :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...