Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 "Hvis det blir en gutt skal han oppkalles etter den greske guden Sokrates". Jeg hadde ingen steder å gjøre av meg der jeg satt "lenket" til frisørstolen hennes ihvertfall en time til. Så da lurer jeg på hva deres respons hadde vært? Må si forfjamselsen tok meg litt der og husker ikke helt hva jeg svarte, men tror det var noe om barbeinte menn!?! En annen ting er jo hva jeg hadde lyst til å si.... "Eh, gud? Åh, gud!"
Gjest sug lut Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 HAHAHAAAA Å GUUUUD [sic], jeg skjønner din befippelse! Men navnet er i hvert fall fint.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Ikke noe galt med navnet. Håper i mitt stille at det blir en jente for da skulle hun hete noe sånt som Marte e.l. Hun slipper ihvertfall vokse opp i troen om at hun er oppkalt etter en gresk gudinne av uvitende foreldre. Endret 15. juli 2013 av Mrs Smutt & Smilende
Gjest Siklerotte Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Haha. I all verden? Frisør og navnegiver på heltid?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Ikke noe galt med navnet. Håper i mitt stille at det blir en jente for da skulle hun hete noe sånt som Marte e.l. Hun slipper ihvertfall vokse opp i troen om at hun er oppkalt etter en gresk gudinne av uvitende foreldre. Nuvel, vær ikke for sikker på det- høres ut som hun her er troende til å innbille seg at Marte er en norrøn gudinne eller noe.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2013 Ikke noe galt med navnet. Håper i mitt stille at det blir en jente for da skulle hun hete noe sånt som Marte e.l. Hun slipper ihvertfall vokse opp i troen om at hun er oppkalt etter en gresk gudinne av uvitende foreldre. Nuvel, vær ikke for sikker på det- høres ut som hun her er troende til å innbille seg at Marte er en norrøn gudinne eller noe. Akkurat DET har du nok helt rett i. Forsøkte i dag en ny frisør, men hun gråt hele tiden litt fordi det hadde blitt slutt med samboeren forrige uke. Sa til henne at vi godt kunne droppe det, men hun insisterte på at det gikk bra. Nei, det var jo nesten ikke noe pinlig heller. Har lyst på ny frisør jeg...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2013 Haha. I all verden? Frisør og navnegiver på heltid? Jeg ønsker meg bare ny frisør jeg nå. Tror hun har fått barnet (dette var en stund siden) så jeg leter etter en ny, men det gikk dessverre ikke stort bedre med forsøket jeg gjorde med ny frisør i dag. Hun gråt litt hele tiden hun. Ble slutt med kjæresten, skjønner du. Åååh...
Gjest sug lut Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Frisører, massører og fysioterapeuter bør bare gjøre tingene sine og la meg være aktivt inneslutta. Hvis de er av pratetypen så går det også helt fint, men altså - ikke bli privat, da. Vær så snill. Jeg betaler for velvære, ikke for slikt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er så enig! Kjenner jeg gruer meg til neste gang allerde. Jeg vet neimen ikke hvor jeg skal gå hen da.
bIomstre Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor må de gode frisørene alltid bli gravide så fort jeg har funnet de? Arg! Hvis det finnes gode frisører der ute som sliter med å bli gravide, så er det bare å komme å klippe meg! Jeg har babystøv i håret eller no... Håper min nye er for gammel til sånt!
Gjest Anybody Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 "Jeg tilber deg oh Gud Marthe" Syntes jeg ser det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå