Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Er halveis i svangerskapet, og far vil ikke erkjenne farskapet til barnet, da vi er blitt uvenner. Høres sikkert ut som fjortiser, men er godt voksen. Hva gjør jeg når barnet kommer? kreve dna-test? Anonymous poster hash: fa32c...aca
Heklemamma Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Du kan be han om å skrive under på papirene en gang til. Vil han ikke det, så får du DNA test. Denne MÅ han ta. Han er jo pappaen, enten han vil det eller ikke. Du kan jo selvfølgelig velge å ikke oppgi noen far. men det er et valg du må ta. Om du velger å oppgi, så vil han bli innkalt for å avlegge DNA test.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Jeg ville krevd DNA-test om han fremdeles nekter å erkjenne farskapet etter fødselen. Anonymous poster hash: cd77f...b10
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Du oppgir han som far til NAV, så gjør NAV resten av jobben. De vil forelegge for han at han er blitt oppgitt som far, nekter han å erkjenne farskapet, vil de pålegge han DNA-test på sykehuset. Ihvertfall var det slik da jeg fikk barn for ca. 12 år siden.. Anonymous poster hash: 94520...507
me_87 Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 å tar han ikke DNA testen frivellig så kan politiet komme på døren å hente han har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar dere:) Utruli trist situasjon for barnet,håper han tenker seg om. Greit å vite at man får hjelp av NAV. Anonymous poster hash: fa32c...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå