Von Hertelhofen Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Vesla har vokst ut av str 19, så vi skal kjøpe nye sko i dag. Trenger noen tips til hvilken type sko osv. De skal brukes både til hverdags og i barnehagen. Ser for meg at de skal vare eller passe noen mnd og brukes litt i høst også. Er det noen spesielle skobutikker eller skomerker dere kan anbefale? Her har vi Eurosko, barnas hus, Mani og Dinsko. Pris er uviktig.
☆☆☆ Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Mi har lærsko av merka superfit og ecco, gode sko begge deler. Ho har også joggesko av merket kangaroos som er lette og fine. Og eit sandalpar av merket geoxx som diverre er blitt for små Heldigvis har besteforeldra skodilla, for eg gremmast over prisane. Men eg hadde nok lagt litt pengar i gode sko om eg betalte sjølv også.
M og gutta Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Veldig fornøyd med skoene vi har fra eurosko... spesielt ecco passer godt på føttene til eldstemann. . Men prøv deg fram med noe som sitter godt på foten. . Alle føtter er forskjellige
Gjest Skofantomet Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Superfit sko (de i lær) sitter godt på foten (eneste negative er lissene, de er glatt og løsner fort, så en må ha dobbelknute, og det er lissene litt korte til, så litt knoting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå