Gå til innhold

jeg er så utrolig sjalu..noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jeg er så utrolig sjalu, blir så fort mistenksom på at noe er galt ..at mannen min skal være utro med ei mye yngre dame og gå fra meg..jeg er ikke sånn som sjekker mobil og mail etc. men har han vært alene hjemme må jeg ta en sjekk rundt i huset.. og har vansker med å dra bort å gjøre noe for meg selv..

Har vel egentlig ikke noen grunn til at han skulle være utre heller, så blir jo bare dumt, men tankene er der likevel..

Dette er plagsomt og jeg vil gjerne ha disse tankene bort..er det noen som har noen gode tips.. har ikke råd til å gå til psykolog og ventetiden for å få det dekket er for lang

Anonymous poster hash: 50c31...1b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vanskelig. Jeg vokste det av meg tror jeg. Jeg er iallfall ikke like sjalu nå, som jeg var før.

Også tenker jeg litt sånn, at om han er utro, så er det han som går glipp av noe, for om han velger å være utro, så er han jo ikke verdt å spare på. Vondt vil det sikkert gjøre, men jeg overlever det også. Så jeg tenker egentlig ikke så mye på det..

Men noen råd, sånn rent bortsett fra det, kan jeg egentlig ikke gi..

Kanskje du skulle ha snakket med han om følelsene dine. Tror nok at han forstår skjønner du. Sjalusi er noe vi alle føler eller har følt flere ganger gjennom livet. Og vi vet alle at det ikke er noen god følelse.

Skrevet

Du og mannen din har valgt å være sammen. Stol på det valget du og han har tatt. Fokuser på hvorfor han har valgt deg og ikke alle andre.

Anonymous poster hash: 5a302...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...