Gå til innhold

En fra barselgruppa legger ofte på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nakenbilder av hennes 2 år gamle datter. Syns dette vitner på stor mangel av dømmekraft. ..

Anonymous poster hash: c214d...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakenbilder av hennes 2 år gamle datter. Syns dette vitner på stor mangel av dømmekraft. ..

Anonymous poster hash: c214d...288 [/quote

What!!!? Ja det har du helt rett i!!

Anonymous poster hash: e12c8...457

Skrevet

Det er vel neppe verdens undergang. Hvor teit det er avhenger en del av privacy-innstillingene hun har på kontoen sin.

Anonymous poster hash: 77de0...89d
Skrevet

Sikkert så alle vennene kan se det, siden derre bare er bekjente.

Synes sånt er både teit og ille selv .

Skrevet

Det er vel neppe verdens undergang. Hvor teit det er avhenger en del av privacy-innstillingene hun har på kontoen sin.

Er du mindre intelligent? 

Anonymous poster hash: a0851...68b

Skrevet

Er du mindre intelligent? 

Anonymous poster hash: a0851...68b

Nei, det tror jeg ikke. Selv har du åpenbart mindre utviklet debatteknikk, men det skal jeg ikke holde i mot deg. Ha en fortsatt fin dag.

Skrevet

Huff.. Tror muligens jeg hadde sagt fra til henne. Syns sånt er ille.. ALLE kan finne bilder du legger ut på nettet, og når du legger ut bilder på face, så mister du rettigheter.. Huff.. Stakkars unge.. Hun kan jo ikke motsette seg dette.. 

Skrevet

Vi har bilder av omtrent alle barna i familien uten en tråd i diverse familiealbum. Ser ikke problemet om hun er forsiktig med innstillingene på Facebook. At nakne barn skal være så skummelt er en ekkel holdning. Det er helt naturlig.

Anonymous poster hash: f36f8...bf2
Skrevet

Regner med det er badebilder nå i sommervarmen? Tror neppe hun er den eneste som legger ut "nakenbilder" fra plaskebassenget i hagen i disse dager....

Men personlig ser jeg overhodet ikke vitsen, jeg legger ikke ut bilder av barna mine uten klær. Legger egentlig ut minst mulig bilder av ungene i det hele tatt. Eldste sønnen min er 13 år og har egen konto på facebook, han setter ikke pris på at mamma legger ut familiebilder av han... Han er en veldig søt gutt som gjerne leker og koser med småsøsknene sine, og jeg tar gjerne bilder av dem. Men han er også i en alder hvor det er pinlig at "alle" kan finne bildene på nettet. Hadde det i tillegg ligget nakenbilder av han der fra han var 2 år gammel hadde han flydd i taket altså...

Anonymous poster hash: c59d9...bd7
Skrevet

Det er forskjell på nakenbilder og nakenbilder. Ser ikke problemet med et badebilde, synes det er verre med nakne babyer som ligger på rygg og skrever...

Eller unger med mat i hele ansiktet (hvit yoghurt kan for ekle mennesker minne om noe annet).

Eller poserende bilder selv om man har klær på.

Anonymous poster hash: f618e...18d

Skrevet

Bare det at du kaller dem for nakenbilder får meg til å grøsse. Nakenbilder taes av glamourmodeller til FHM. Små barn blir avbildet i f eks strandbilder uten klær eller lignende.

Anonymous poster hash: 77d9d...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...