Gå til innhold

Hvor ofte er besteforeldrene til barna deres innom på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har de alltid eller ofte med noe til barna? Hva har de med?

Anonymous poster hash: 8f549...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar på besøk til de en gang i uken. Moren min kommer til oss noen ganger, men har aldri med seg noe hvis det ikke er bursdag eller noe lignende.

Anonymous poster hash: 3d353...efc
Skrevet

Ca. to ganger i året. :( Har med gave på bursdager.

Gjest Julia1984
Skrevet

Mine foreldre bor bare 9 km unna, men er ikke ofte innom. Har ikke med noe til varna, eller veldig skjelden. Det er fordi jeg måtte settecen stopper da de alltid tok med snacks eller godteri. Synes det er unødvendig at barna skal få noe hver gang det er besøk

Skrevet

På den ene siden: Kanskje annet hvert år.

På den andre siden: Cirka fire-seks ganger i året.

Nei, de bruker ikke ha med noe.

Anonymous poster hash: b8501...99f
Skrevet

Moren min er gjerne innom minst en gang i uken, og har ofte med seg noe (leker, klær etc). Faren min kanskje en gang i året....

Min manns foreldre bor i utlandet, vi besøker de 2-3 ganger i året og de kommer til oss ca annenhvert år.

Skrevet

De bor 2 gater lenger bort, og de var sist på besøk i jula. Fullt oppegående mennesker som løper på fjellet og nyter pensjonisttilværelsen, men familie driter dem i. Vi prøver å være flink å stikke innom, men er lite morsomt når dem gir blanke faen, rett og slett.
Barna får aldri noe, skulle ønske de kunne være ordentlige besteforeldre og hvertfall bry seg bare litt om barna. :(
Men man kan ikke få i bøtter og spann, skal være glad de lever og at vi kan dra innom så barna får hilse på:)

Anonymous poster hash: c736c...212
Skrevet

Min svigermor er hos oss gjerne 1 uke av gangen! kanskje 5/6 ganger i året. Vet ikke helt hva jeg skal si om det, det er jo svigermor!! Barna blir så bortskjemte når hun er her og hun blander seg altfor mye i våre saker. De bor 2 timer unna og dem er 4/5 ganger i uken på Skypen og snakker med oss. Litt for mye av det gode!!

Mine foreldre ikke så ofte.

Anonymous poster hash: ae810...b53
Skrevet

Bor like ved, og er innom et par ganger i uka.

Anonymous poster hash: 16f59...d17

Skrevet

Svigerforeldrene mine er innom kanskje en gang i uken, de har som regel med noe, men sjelden at det er spesielt til barna. F.eks kan svigermor ha med en pose med matvarer, bare for å bidra litt. Den kan være fylt med alt fra pakker med kyllingfileter eller karbonadedeig, eller egg. Hun finner noe på tilbud også fyller hun en pose til oss også :) De gangene hun har med noe spesielt til barna er deg gjerne druer, jordbær e.l.

Min mamma er innom kanskje en gang annenhver måned i snitt. Hun har nesten aldri med seg noe, men en gang i året eller to kan hun slå til å ha med en kinderegg til hver eller noe sånt. Hun bor 10 min unna og engasjerer seg veldig lite. Prater med henne på telefonen kanskje hver andre uke og det er sjelden det er hun som ringer...

Anonymous poster hash: 3f57b...7c4
Skrevet

Etter jeg flytta NÆRMERE mormor til barna, har hun vært her 3 ganger. :/ På snart 1 år! Før var det mye oftere. Kanskje 2 gang i mnd? Hun bruker ha med litt godterier feks. De andre besteforeldrene er ikke tilstede i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...