Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Konstant hodepine, muskelsmerter, svimmelhet? Er lei av å ha det slik og vurderer å kutte ut amminga. Anonymous poster hash: a45cc...95d
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Spiser og drikker du nok? Sjekket jern og blodtrykk? Snakk med legen før du går til drastiske mål.
Zalosalutt Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Det er nok ikke fordi du ammer du er dårlig, tenker jeg. Men ville passet på å drikke minst en halv liter mens du ammer og sjekket jernverdiene! Hvor gammelt er barnet? Synes det er tullete å kutte ut amming uten " god" grunn..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Det er jo en god grunn at jeg ikke har overskudd til de andre barna på grunn av helsa. Har litt lave jernlagre, , men tåler ikke noen form for jerntilskudd. Blodtrykket er fint. Og jeg tviler på at smerter i ledd skyldes for lite væske Anonymous poster hash: a45cc...95d
Zalosalutt Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jada, men det kunne jo ikke jeg vite... Hvis du er så sliten, og det ikke er pga nattevåk og lignende ville jeg tatt en tur til legen. Hvis ikke barnet er så stort kan det jo være hormoner som påvirker?. Har du forsøkt reseptbelagt jern?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå