Musemorbr / Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Vi har fortalt at de skal bli besteforeldre igjen, og i sin iver har hun stormet ut og kjøpt sommerkjoler til meg. Store, romslige gravidkjoler i størrelse L/XL og med mye mageplass. Jeg er 5 uker på vei og bruker 36 som vel er en str M.
Mamma til 3? Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Gratulerer med baby på vei! Overivrige svigermødre er koselige, om enn litt... overivrige
Musemorbr / Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2013 Takk. Hun har nok ikke helt tenkt seg om der hun har stormet ut på gledesshopping. Det er jo søtt da.
Mammaaaaaa Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Hahahahaha det var var faktisk veldig søtt!:-) Her fikk jeg massevis av pittesmå søte babyklær av mamma fra rundt 3mnd gravid.:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Vi har fortalt at de skal bli besteforeldre igjen, og i sin iver har hun stormet ut og kjøpt sommerkjoler til meg. Store, romslige gravidkjoler i størrelse L/XL og med mye mageplass. Jeg er 5 uker på vei og bruker 36 som vel er en str M. God tanke da kan du ikke bare dra og bytte til en str mindre? Men i samme kjole gratulerer forresten Anonymous poster hash: 9b96b...5cd
Musemorbr / Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2013 Vi har fortalt at de skal bli besteforeldre igjen, og i sin iver har hun stormet ut og kjøpt sommerkjoler til meg. Store, romslige gravidkjoler i størrelse L/XL og med mye mageplass. Jeg er 5 uker på vei og bruker 36 som vel er en str M. God tanke da kan du ikke bare dra og bytte til en str mindre? Men i samme kjole gratulerer forresten Anonymous poster hash: 9b96b...5cd Takk. Det kunne jeg godt ha gjort hvis vi bodde i samme land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå