Gå til innhold

Hjelp til å finne beltestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er best? Eller er det slik at alle er like god mtp sikkerhet. For er jo bare ett sete hvor man bruker vanlig sele som er i bilen. Så de hadde noen på Biltema til 299kr, men er usikker, er de gode? Vil ikke kjøpe noe som ikke er trygt heller.

Snart 6 år, 112 cm og 16 kg..

Anonymous poster hash: c3f8d...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt en av de litt dyrere stolen av en av de kjent merkene. Komfortmessig er det i alle fall forskjell, og vil tro kvaliteten skiller også.

Skrevet

Det er altså beltestol, ser jeg skrev sete inni innlegget.

Hi

Anonymous poster hash: c3f8d...439

Skrevet

Jeg tenkte på beltestol når jeg svarte.

Skrevet

Kjøp Besafe Izi Up X3. Den er vi fornøyd med hvertfall :) Koster 2400-2600 kr (det er isofix). Under 2000 kr uten isofix.

Skrevet

Skeptisk til bilstoler som ikke har noe merkenavn engang. Går jo ikke an å søke opp tester som er gjort osv. Biltema bilstolene heter liksom ikke noe.

Anonymous poster hash: bed93...e15
Skrevet

Apramo Hestimo bruker vi på begge ungene her, de sitter godt i de også på lengre turer. Mener de har kommet greit ut i test også, uten at jeg har noe å vise til på stående fot.

Anonymous poster hash: fe65c...565

Skrevet

Har sett eit par slike billigsete som ser veldig tynne og lite polstra ut. Dei kan ikkje vere gode å sitte i på litt lange bilturar. Ville kjøpt eit litt dyrare merke som er kollisjonstesta.  Me kjøpte Cybex solution x2- fix og fekk ikkje ei klage frå baksetet på bilferien i år, trass lang køyring.  Dette er ein testvinnar. Om ein kjøper sete utan isofix er desse billegare, men då må ein feste dei med sele når dei ikkje er i bruk.

Dette setet ser og ok ut: http://butikk.naf.no/concord-transformer-t-barnestol/product/53380/33697464524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...