Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Ja eller nei? Og hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 918a4...7e7
Poetika med K Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Ja det vil jeg si er greit. Mannen min er på guttetur til utlandet 1-2 ganger pr år, og jeg ser ingen grunn til å nekte ham det. Hvis det er forhold hjemme som tilsier at han burde bli hjemme så skjønner han det selv uten at jeg trenger å si noe (eksepelvis droppet han det da jeg var høygravid). Han vet jo selv hva han setter på spill hvis han skulle finne på noe tull, og det vet jeg han ikke ville gjort. (Og hadde han gjort det så hadde det vært hans tap)
Gilette Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Hadde sendt han. Bare en gang han har droppet og det fordet jeg hadde termin midt under turen. Til og med da sa jeg at han fint kunne dra siden jeg aldri har født på termin, alle fødslene mine har skjedd 10-16 dager etter termin.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor skulle det ikke være greit? Jeg hadde blitt ganske sur hvis min mann skulle nektet meg å reise på jenteturer! Med mindre det hadde vært en god grunn til å ikke å reise akkurat da. Anonymous poster hash: aa42e...105
Gjest Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Hva er dette tullet her inne om dagen , at hadde du latt mannen...blablabla.... EIER dere mannfolka eller hva søren er det?? Hvis man er livredd for at mannfolket skal være utro, så kan han like godt knulle på nabokjerringa som nede i varmen i alkoholpåvirket tilstand. Ingen kritkk til deg, men stiller spørsmål til alle de medsøstre som har laget en tråd om dette tema 20 ganger den siste uken Men ja, hadde glatt sendt mannen avgårde, siden jeg selv drar på jenteturer ( dog uten å knulle & drikke meg fra sans og samling)
☆☆☆ Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Ja, ser ingen grunn til å bli tante Sofie over det. Men eg trur ikkje han ville dratt, det er vanskelig å vere borte frå lisja så lenge for han også.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Hadde økonomien tillat det, så selvsagt. Men her hos oss er det litt slik at skal mannen få en tur, jeg få en tur og vi skal dra på tur sammen med barna,- ja da strekker ikke våre inntekter til. Hverken mannen eller jeg er istand til og bruke særlig av feriebudjsettet på oss selv, enten hver for oss på vennetur, eller bare kjærestetur,- for vi vet det vil gå utover både kvaliteten og lengden på ferietur(-ene) med barna....Så egentlig er vel dette med "ville du latt...) en liten utopi og et ikkeeksisterende emne hjemme hos oss Anonymous poster hash: 14861...639
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Nei. Fordi mannen hadde fått nervebæsj av at jeg skulle gjøre det samme. Øye for øye sier jeg. Takler man ikke det så beholder man øyet. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: aba6e...c2e
3 er nok! Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Ser ingen grunn for at jeg noen gang skulle nekte min mann det. Men da forventer jeg at jeg kan gjøre det samme om jeg vil, og at det ikke går på bekostning av min og barnas ferie med han
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Ja, ser virkelig ikke at det skal være noe problem! Anonymous poster hash: c993a...2ac
Gemini77 Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 "La mannen..."? Her er vi to selvstendige individer som bor sammen og vi kan selvfølgelig gjøre hva vi selv ønsker innenfor de rammene av et gjensidig trofast forhold. Her drar mannen på gutteturer og jeg på jenteturer. Det vi diskuterer i forhold til dette er ikke "får jeg lov/ikke lov" men om tiden passer og om det er noe praktisk som må ordnes før man drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå