Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Har gått ned 14 kg ved å endre på kostholdet- over en periode på 10 Mnd, så det har gått saaaaakte. Men veldig deilig! Nå begynner treningen for å stramme opp kroppen. Noen som har noen tips? ) Anonymous poster hash: 674df...82f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 kast ut sofaen eller lag regler for når på kvelden du kan slenge deg ned i den. ut å gå, bruk hoppetau, rockering med vekter, opp og ned trappa, stepmaskin og tredemølle på vinteren Anonymous poster hash: 6f8e2...037
Major HotLips Houlihan Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Tredemølle og slynger brukes her og av og til noen treningsdvder.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Rockering. Jeg trener det 15-30 minutter hver dag og har etter barnefødsler og nå i 30-årene en mage og kropp de fleste ungjenter ville byttet mot Anonymous poster hash: 8ce33...b3d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Mitt beste tips er å finne noe du virklig liker, samme om det er det mest effektive. Hovedsaken er at du faktisk gjør det. Å avtale med noen at dere trener sammen eller eventuelt samtidig hjemme hos dere selv er også lurt. Da blir det lettere å få gjennomført. Anonymous poster hash: f316a...4cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Tren med vektstang/ manualer og matte fremfor tv'n. Foretrekker vektstang så du kan øke kg etterhvert som en blir sterkere. Kjør sirkeltrening med knebøy, utfall, mageøvelser, ryggøvelser, armhevinger og planken (både på kne og på siden). Anbefaler deg bladet iForm- jeg abonnerte på d og fant mange forslag til øvelser:) Anonymous poster hash: 4996f...ad8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Planke er ikke anbefalt trening for damer som har født. Anonymous poster hash: 7830a...bd1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Planke er ikke anbefalt trening for damer som har født. Anonymous poster hash: 7830a...bd1 Feil, planke er ikke anbefalt øvelse for de som har delte magemuskler. Den er ikke farlig, bare ikke hensiktsmessig. Jeg tar push ups, det er god trening for mange deler av kroppen. Google hjemmetrening så får du mange gode tips. Om du har mulighet til å trene på treningssenter ville jeg absolutt ha begynt med styrketrening. Da får du strammet opp det som er, men husk at vekten kan øke. Men det er jo bare muskler:-)
NoN Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Rockering. Jeg trener det 15-30 minutter hver dag og har etter barnefødsler og nå i 30-årene en mage og kropp de fleste ungjenter ville byttet mot Anonymous poster hash: 8ce33...b3d Jeg har prøvd rokkering mange ganger, men får det ikke til! Klarer det på armene, så forstår prinsippet, men den detter bare ned med en gang når jeg prøver i livet..... Tips? Annet enn å prøve og prøve?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Planke er ikke anbefalt trening for damer som har født. Anonymous poster hash: 7830a...bd1 Feil, planke er ikke anbefalt øvelse for de som har delte magemuskler. Den er ikke farlig, bare ikke hensiktsmessig. Jeg tar push ups, det er god trening for mange deler av kroppen. Google hjemmetrening så får du mange gode tips. Om du har mulighet til å trene på treningssenter ville jeg absolutt ha begynt med styrketrening. Da får du strammet opp det som er, men husk at vekten kan øke. Men det er jo bare muskler:-) Ang.planken. Dersom en er usikker på om magemusklene er grodd sammen kan en fysio undersøke dette. Anbefaler å starte med moderat planke da for å sikre at sen gjøres riktig. Dvs på kne fremfor tå. Husk å knipe og å trekke navlen inn mot ryggen. Begynner du å svaie/ ikke kontroll over rygg og mage bør du å avslutte. Da utføres øvelsen feil. Lykke til med oppstrammingsprosjektet:) Anonymous poster hash: 4996f...ad8
shewolf Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Tusen takk for masse bra tips alle sammen Rockering har jeg prøvd utallige ganger men får det ikke til. Har vurdert å starte på treningsstudio, men er så redd for at det ikke blir til at jeg drar dit. Men nå MÅ jeg. HI
wilmus Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Pilates! Jeg følger en på youtube som heter Blogilates eller noe sånt. Skikkelig irriterende hyper amerikaner, men treningen funker kjmepebra og man trenger nada utstyr. (men bra om man har en matte da)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 YouTube. 30 Day shred. Uten tvil. Anonymous poster hash: 1943c...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå