Mia2010<3 Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hei! Jeg har ei jente på 3 år. Vi var i syden i mai, og ho ble brun og fin, men har hvite flekker på kroppen. Dette fikk ho da ho ble brun..ho har til tider atopisk eksem, og er i perioder flekkvis tørr på kroppen. Jeg tror at dette er grunnen til at ho har hvite flekker.. Er d noen her med barn som har svært tørr hud, og har opplevd d samme?:-)
Amabolla Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Det er 2 personer jeg har sett hvite flekker på etter soling; en venninne med psoriasis og samboeren min som fikk hudsopp på brystkassen. Begge barna mine har eksem, altopisk på den ene og eksem på den andre, har ikke sett hvite flekker på de.
Sommerfeeling Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Gutten min har vært i syden en gang. Det var også den gangen han fikk hvite flekker. jeg trodde det var pigmentflekker. Han har ikke hatt det før eller siden.
Sommerfeeling Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg glemte å si at han også har atopisk eksem.
Cherries Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Søstra mi mangler visst ganske enkelt pigmenter på brystet, så hu får hvite flekker de der de få gangene hu får farge...
lUmlUm med tulla si Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 (endret) http://www.kk.no/868740/faar-huden-hvite-flekker-av-sola Kan det være noe slik?Eeeh, jeg vet ikke hvorfor alt blir "linket", men det er bare det øverst som er link! Endret 20. juli 2013 av lUmlUm med tulla si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå