Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hva kjøper dere? Kan det byttes? Anonymous poster hash: 76333...6c7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 På INGEN som helst måte...! Men om du spør i begynnelsen av desember håper jeg at jegkan svare at jeg i alle fall har kjøpt et par gaver! Anonymous poster hash: 3506a...d23
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Æhhhh... Nei... Jeg har sommerferie nå og jula er det siste jeg tenker på. Det er jo bare Juli Anonymous poster hash: 6806e...59a
Gjest Julia1984 Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Absolutt ikke! Sikkert for fornuftig for de som har veldig mange å kjøpe til. Men mine barn endrer ønsker annenhver dag. Det som er moro i dag trenger absolutt ike være moro neste uke.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Nei, november/desember Anonymous poster hash: 19072...1ee
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Nei, men har kjøpt en del kalendergaver. Skal kjøpe noe ullklær til tanteunger på salg nå, det er noe jeg vet de trenger og dermed ikke må byttes. Anonymous poster hash: 41bb1...125
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Ja visst, det er jo JULi nå...??? Pøh, ærlig talt! Vi kjøper faktisk litt gaver til venner, barnas venner, slekt og slikt nå, men det er fordi det er ferie, vi er på tur, har ok med penger (feriepenger, yeh!) og det er morsomt å kjøpe gaver. Så kjøper vi julegaver igjen senere. Anonymous poster hash: 5d351...d1b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Fikk nemlig referert fra en avis at halvparten av kvinner allerede hadde begynt med julegavehandling. Selv hadde jeg nemlig ikke skjenket julestria en eneste tanke. Hi Anonymous poster hash: 76333...6c7
Aldri si aldri Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg får ofte en del ønsker om hjemmestikkete votter,barnetøy eller gensere. Så starter med strikkingen i januar :-p men alt som skal kjøpes venter jeg med til desember. Elsker å gå rundt i julepyntede gater å hande julegaver, sånt blir det julestemning av :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Ja, kjøpt noen gaver nå i sommer faktisk. Nå er det ting jeg vet ikke kommer til å byttes, da vi som regel får ønskelister her og derfra. Og må ut denne uka for å kjøpe 4 bursdagsgaver og julegaver som skal sendes med besøk neste uke. Litt greiere når de kan sendes med, når gavene i seg selv ikke er så velig dyre blir det fort mye om de skal sendes i posten og hvertfall når hun ene flytter til andre sin av jorden straks (mine søskenbarn og onkel som vi alltid gir litt til. Og som har veldig greie ønskelister som ikke err byttegaver) Og har startet julegaveprodusjonen. Har noen ting som skal lages i år, så må bruke den lille ledige tiden jeg har. For med mange barn i hus så går ikke det i desember hvertfall. Og jeg hater p gå i byen i desembere. Jeg jobber i butikk så føler meg godt mettet med stressa mennesker i desember når jeg er ferdig på jobb, og en mann som liker byen enda mindre enn meg i desember prøver vi å få unna de fleste uten om ungene før desember. Anonymous poster hash: 99b6d...086
It's all about me Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Ja handler både julegaver og kalendergaver gjennom hele året. På den måten kan jeg heller kose meg i desember eller stresse med andre ting
LittLykkelig Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Fatter ikke hva som er vitsen. Om jeg hadde syntes det var så stress med julegavene hadde jeg heller kuttet dem mest mulig ut. Da er poenget borte. Om det er en økonomisk grunn til å spre det utover, ville jeg heller spart litt penger hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Fatter ikke hva som er vitsen. Om jeg hadde syntes det var så stress med julegavene hadde jeg heller kuttet dem mest mulig ut. Da er poenget borte. Om det er en økonomisk grunn til å spre det utover, ville jeg heller spart litt penger hver mnd. Helt enig! Spar litt hver måned, be om ønskeliste litt tidlig på høsten. Da kan du skrive hvem som skal få hva, og hvor man får kjøpt det. Da klarer man fint å få unna julegavehandlingen på1-2 dager, man får bestilt fra nettet med god margin osv.. Jeg kjøper gaver til mellom 15-20 personer, og har aldri opplevd stress eller tidspress ift julegavehandling. Planlegger heller godt og har et raid i desember Anonymous poster hash: 6806e...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå