Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Har tre små gutter som er såååå glad i mammaen sin!! De liker å sitte på fanget og kose med håret mitt, susse og klemme på meg og sier de er så glad i meg, at jeg er verdens fineste og beste mamma!:-))) Åååh de er så herlige! Gruer meg til de er voksne menn:p Beklager koseoverdosen, men måtte bare få sagt det til noen:p Anonymous poster hash: cf7a4...f72
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Har tre små gutter som er såååå glad i mammaen sin!! De liker å sitte på fanget og kose med håret mitt, susse og klemme på meg og sier de er så glad i meg, at jeg er verdens fineste og beste mamma!:-))) Åååh de er så herlige! Gruer meg til de er voksne menn:p Beklager koseoverdosen, men måtte bare få sagt det til noen:p Anonymous poster hash: cf7a4...f72 Så heldige vi er, hi, for sånn er nemlig mine sønner også. De sier hele tiden at de er glade i meg, at jeg er verdens snilleste og peneste mamma og de koser og nusser og susser så fort de kan <3 Vi må bare nyte det nå mens vi kan, før vi vet ordet av det så er det flaut å i det hele tatt bli sett sammen med oss Anonymous poster hash: 63bed...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå