Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg kvier meg til å gå i bikini,ikke finner jeg bikinier som ser bravut på meg,hengepupper og sideflesk over trusa,magen er vablete og henger litt,mye skinn etter 2 fødsler. Så jeg så en badedrakt fra lindex trur jeg der overdelen er som en topp,ikke klistra til kroppen. Hva menes om det? Hehe Takker for svar Anonymous poster hash: 1d59e...4fa
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg foretrekker badedrakt i badeland etc med ungene, jeg putter ikke kroppen min i en bikini for å vise den offentlig... Gjør det du synes er best. Så i sommer ei dame i badeland som hadde tights inni badedrakten - dét så teit ut, det! Anonymous poster hash: 0a718...d77
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Ingenting galt med badedrakt vel.
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Føretrekk badedrakt, helst med eit lite skjørt på. Då gjer det ingenting om det ikkje er blitt frisert på nokre dagar. Og badedrakt er finare enn bikini for enkelte kroppsformer, blant anna den eg har
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar trur jeg skal gå for badedrakt for flrste gang på 10 år ihvertfall. Før så var det så viktig å ha minst mulig skille,mn etter 2 barn så bryr jeg meg ikke så mye om det lenger kjenner jeg,bedre å.føle seg komfortabel Hi Anonymous poster hash: 1d59e...4fa
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg mener aldri noe om noen basert på det, så gå med det du føler deg vel i.
nagini Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Bruker alltid badedrakt når jeg skal svømme, men aldri når jeg skal sole meg og bare bade litt. Ville aldri tenkt over om en annen hadde badedrakt eller bikini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå