Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Er det også sånn andre veien? Etter to jenter vil man ha gutt? Anonymous poster hash: d2f6b...243
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Det er vel individuelt begge veier. Jeg har jente, venter jente og ønsker jente om jeg skal ha en tredjemann noen gang. Uten at det betyr at det er spesielt viktig for meg. Anonymous poster hash: d515c...804
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Aner ikke men for å være helt ærlig har jeg 2 gutter og når jeg ble gravid igjen ønsket jeg meg en gutt til. Hadde så lyst på 3 kløveret mitt og så på meg selv som guttemamma. Veldig glad i jenta mi men i utgangspunktet var jeg mentalt forberedt på gutt så det der gjelder ikke alle. Anonymous poster hash: b1748...dd2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Er vel helt individuelt det? Kjenner dessuten flere guttemammaer som ønsker ser flere gutter... Anonymous poster hash: 4da16...f29
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har to jenter, og om vi får en til ønsker både jeg og mannen ...en jente;-) Det er liksom jenter vi "kan", og så er det praktisk ift å arve klær. Men tar veldig gjerne i mot en gutt, også, altså! Anonymous poster hash: 1c5ff...d79
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Har to jenter fra før, og folk rundt meg synes visst at 3.mann burde bli gutt. Men for meg personlig har jeg nok en ørliten preferanse for en eventuell jente nr 3, selv om det ikke er viktig i det hele tatt Anonymous poster hash: 2450d...df9
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Ventar jente nr 2 (ser det ut til), og kjenner ikkje saknet etter gut. Både føste gongen og denne gongen ønska vi barn og får barn, så vi er happy med det. Skulle det skje at vi plutselig skulle ønske ein nr 3 ville ønsket fortsatt vere eit barn, kjønn ville ikkje vere tema. Barnet er eit unikt individ mykje meir enn representant for eit kjønn. Eller forresten, det hadde vore praktisk med gut sida vi har gutenamn klart men slit med å bli einig om jentenamn..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har to fantastiske gutter, og er gravid med nr 3.... en gutt Jeg synes det er kjempestas. Hadde vært veldig stas med jente også, men gutt er like stas. Forventet gutt, nesten bare gutter i mannens familie, og det var definitivt ikke derfor vi ville ha nr 3. Synes det blir spennende med en tredje variant (vi har to forskjellige personligheter fra før). Det er også noen år aldersforskjell (litt attpåklatt) Og da er det like greit med samme kjønn, tenker jeg. Blir så bra, så Anonymous poster hash: c340f...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå