Gå til innhold

Alene hjemme.....aiaiai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt et par uker igjen å jobbe mens mann og barn stikker til besteforeldre ei uke - og er utrolig spent på hvordan dette blir!

Huset for meg selv i seks dager.......hva i all verden skal jeg finne på?

Skal riktignok jobbe så mye som overhodet mulig, og trene så ofte som jeg vil (hurra) men allikevel blir det utrolig mange timer igjen her - som er høyst uvanlig for en fulltidsarbeidende trebarnsmor!

Noen som har gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke vin, ta lange bad, smøre deg inn med alskens deilige kremer, stelle håret, lakke negler, slenge beina på bordet, spise masse godteri, se akkurat det du vil på tv, gå lange turer, invitere en venninne til sladder og fjollerier, soooooove. Jah, finnes mange ting jeg kunne funnet på om jeg ble helt alene i en hel uke (bliss!). :)

Skrevet

Sove lenge, komme hjem fra jobb og slenge seg på sofaen med iskrem istede for å lage en sunn familiemiddag, invitere på reker og hvitvin på en tirsdagskveld. Spille høy musikk etter klokken 7. Bade når man vil, uten avbrytelser og leker her og der. Bæsje ifred..

Jeg misunner deg, går med et hemmelig ønske om at samboeren min skal ta med barna på ferie til svigers en uke.. Haha.

Anonymous poster hash: 965ee...4a3
Skrevet

Åherregud, dere har jo helt rett - jeg var litt sånn tam her og tenkte bare fornuftige ting - vurderte faktisk seriøst å ta fly fredag etter jobb for å ikke være så lenge borte fra de.... men ikke nå!

Hahahaha, jepp, det blir badekar, det blir helt klart vin. Og jeg skal lete fram alle de der kremene og skrubbene jeg tror jeg har en plass - som jeg skulle ha brukt men ikke fikk tid tidligere.

og musikk hadde jeg omtrentlig glemt at jeg kan spille hjemme, blir mest i bil til jobb...

Dotur alene skal heller ikke undervurderes, det blir faktisk flott å ta med seg avisa der inne uten to små gutter som løper bananas rundt meg og prøver å stikke av med papiret.

Så nå gleder jeg meg!

Skrevet

What a feeling!! Kos deg alt du kan!! Dusjen er undervurdert og matro! Jeg blir nesten litt ivrig på dine vegne her...

Anonymous poster hash: 297e6...59e
Skrevet

Starten ble helt ok med å sitte på jobb til jeg av meg selv bestemte meg for å gå hjem, besøkte søstra mi, trente styrke, så en dokumentar, støvsuga hele 1.etg og plukket opp alle lekene (nå kan jeg endelig gå igjen uten å snuble/gå på lego/ balansere over skolesekk og bag etc. Fikk også tid til å lage meg god mat, ta et glass vin og faktisk se et par musikkvideoer på youtube (første gang jeg så de faktisk, altså de sangene jeg normalt sett trener til), bakte brød og fikk en god natts søvn.

I dag planlegger jeg å faktisk også komme meg ut av huset! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...