Gå til innhold

Trenger litt råd ang oppsigelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives svært dårlig på arbeidsplassen min. Utrolig dårlig arbeidsmiljøl, og nå har jeg fått nok. Har ingen utdannelse, så er vanskelig å finne en annen 100% stilling innen oppsigelsestiden har gått ut hvis jg sier opp.

Så, hvis jeg sier opp jobben og ikke finner en annen innen 3 mnd, kan jeg få noe fra Nav mens jeg søker? Eller er det kun for de som mister jobben sin eller må slutte av andre særskilte grunner?

Anonymous poster hash: 357e7...ced
Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du får 8 ukers karantene fra siste arbeidsdag før du har rett på dagpenger når du sier opp selv.

Skrevet

Trives svært dårlig på arbeidsplassen min. Utrolig dårlig arbeidsmiljøl, og nå har jeg fått nok. Har ingen utdannelse, så er vanskelig å finne en annen 100% stilling innen oppsigelsestiden har gått ut hvis jg sier opp.

Så, hvis jeg sier opp jobben og ikke finner en annen innen 3 mnd, kan jeg få noe fra Nav mens jeg søker? Eller er det kun for de som mister jobben sin eller må slutte av andre særskilte grunner?

Hvis de tre månedene er oppsigelsestiden, så får du ikke penger fra nav før 8 uker etter du har sluttet. Når man sier opp selv så får man 8 uker karantene på arbeidsledighetspengene

Anonymous poster hash: 66de9...6ce

Skrevet

Takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...