Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Trives svært dårlig på arbeidsplassen min. Utrolig dårlig arbeidsmiljøl, og nå har jeg fått nok. Har ingen utdannelse, så er vanskelig å finne en annen 100% stilling innen oppsigelsestiden har gått ut hvis jg sier opp. Så, hvis jeg sier opp jobben og ikke finner en annen innen 3 mnd, kan jeg få noe fra Nav mens jeg søker? Eller er det kun for de som mister jobben sin eller må slutte av andre særskilte grunner? Anonymous poster hash: 357e7...ced
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Du får 8 ukers karantene fra siste arbeidsdag før du har rett på dagpenger når du sier opp selv.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Trives svært dårlig på arbeidsplassen min. Utrolig dårlig arbeidsmiljøl, og nå har jeg fått nok. Har ingen utdannelse, så er vanskelig å finne en annen 100% stilling innen oppsigelsestiden har gått ut hvis jg sier opp. Så, hvis jeg sier opp jobben og ikke finner en annen innen 3 mnd, kan jeg få noe fra Nav mens jeg søker? Eller er det kun for de som mister jobben sin eller må slutte av andre særskilte grunner? Anonymous poster hash: 357e7...ced Hvis de tre månedene er oppsigelsestiden, så får du ikke penger fra nav før 8 uker etter du har sluttet. Når man sier opp selv så får man 8 uker karantene på arbeidsledighetspengene Anonymous poster hash: 66de9...6ce
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar =) Anonymous poster hash: 357e7...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå