Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Okay, vi skal snart prøve å bli gravide. Sliter med å slutte med snusen! Vet jeg klarer å slutte ved positiv test, men vil helst slutte før. Kan snus gjøre det vanskelig å bli gravid? Gi meg motivasjon til å slutte Nå! Anonymous poster hash: c058a...1cd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Om du klarer å slutte nå, beviser du for den lille babyen hvor ønsket og elsket den er allerede nå, før den blir til Anonymous poster hash: c6e3f...da8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Takk for motivasjonsord, den likte jeg Anonymous poster hash: c058a...1cd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Se for deg at du skal bo på hotell i 9 mnd. Du har to valg: Det ene rommet er lyst og fint, rene sengeklær som lukter herlig, myk madrass, stor fluffy pute, frisk blomsterbukett, fruktfat og store åpne vinduer med fine gardiner som blafrer i varm sommervind. Det andre rommet er mørkt og trangt, skittent, lukter stygt, dører som faller av hengslene, kakerlakker på badet og kun tilgang på sølevann. Hvilket rom velger du? Se for deg at disse to altetnativene er kroppen din uten og med snus. Hvilket rom ønsker du å hilse babyen din velkommen med? Kanskje enklere å slutte hvis du lager deg et bilde av situasjonen i hodet ditt som gjør det hele litt mer virkelighetsnært. Trenger ikke å være hotellrom, det var bare et eksempel jeg kom på i farten.. Lykke til! Anonymous poster hash: 13ac7...9d1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Faren for spontanabort og krybbedød blir kraftig redusert om du klarer å slutte nå Og tenk på alle pengene du sparer:) Sett av disse pengene til litt ting til babyen i stedet feks:) Anonymous poster hash: a17ee...581
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Snus inneholder nikotin som svekker fruktbarheten ja.. http://www.babyverden.no/Prover/Forberedelser/20-tips-som-gjor-det-lettere-a-bli-gravid/ Anonymous poster hash: a17ee...581
Bustetroll Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Kjøp en sparegris, så legger du 70 kr i den hver gang du egentlig hadde kjøpt en ny snusboks. 70 kr ca annenhver dag i 9 mnd ++ blir noen kroner Plutselig rett før baby skal komme, sitter du der med ca 8000. ( spørs jo hvor mye du snuser, men jeg regnet 70 kr 3 dager i uka i 40 uker, som blir 8400) Noen mnd prøving også, så har du kanskje godt over 10.000 til å kjøpe babyting for! PS: Du trenger en stor sparegris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå