Gå til innhold

Er det "farlig" å reise alene til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer jo an på hvor man drar selvsagt? Tenker Tyrkia, Bulgaria eller Hellas? Og ja. Så er jeg gravid med termin i oktober. :)

Anonymous poster hash: 6a1d5...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du kan dø.

Anonymous poster hash: 28384...016

Skrevet

Ville i hvertfall styrt unna Tyrkia! Mennene der er utrolig slitsomme og klebrige. Hellas er bedre, i hvertfall om du drar til en mindre øy fks. Kos.

Anonymous poster hash: 5b3d6...543
Skrevet

Kommer vel litt an på hva du har tenkt å gjøre der nede?

Pass på hva du spiser, og drikk nok vann.

Snakk med hs eller lege først kanskje, og finn ut hva forsikringen dun dekker dersom neie skulle sje.

Skrevet

Har en venninne som reiste alene til Marmaris i Tyrkia. Hun hadde en fryktelig slitsom uke og endte til slutt med å lese bok på rommet sitt.

Skrevet

Har en venninne som reiste alene til Marmaris i Tyrkia. Hun hadde en fryktelig slitsom uke og endte til slutt med å lese bok på rommet sitt.

Slitsomt?? På hvilken måte da? Var hun gravid? Hi

Anonymous poster hash: 66052...d00

Skrevet

Hun tenker nok på all oppmerksomheten venninnen hennes fikk som nordisk der nede. Tyrkiske menn er INTENSE.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du har tenkt å gjøre der nede?

Pass på hva du spiser, og drikk nok vann.

Snakk med hs eller lege først kanskje, og finn ut hva forsikringen dun dekker dersom neie skulle sje.

Bade, sole meg, spise god mat og slappe av. :) Ingen ekstremsport her i gården. ;) Tar de vanlige forhåndsreglene mtp flaskevann, godt kokt/stekt mat osv. Hi

Skrevet

Da synes jeg du skal dra og nyyyte ferien.

Jeg reiste til Bahia feliz 6mnd på vei. Angrer ikke et sekund. :-)

Skrevet

Har en venninne som reiste alene til Marmaris i Tyrkia. Hun hadde en

fryktelig slitsom uke og endte til slutt med å lese bok på rommet sitt.

Hun tenker nok på all oppmerksomheten venninnen hennes fikk som nordisk der nede. Tyrkiske menn er INTENSE.

Hun fikk ikke gå i fred i det hele tatt. Samboeren min og jeg hadde nettopp vært der og skamroste lokalbefolkningen og oppholdet i det hele tatt, men det var noe helt annet å reise alene som dame.

Skrevet

Jeg var alene i Tyrkia en uke, gikk helt fint det :)

Skrevet

Jeg har reist alene til Tyrkia og rundt i Tyrkia uten noe problem. Første gangen jeg var der nede var jeg ikke evandt til kulturen så jeg syntes det var veldig masete, men nå elsker jeg landet og skulle gjerne ønske at vi her i Norge også var litt mer "pågående" mot hverandre.

Anonymous poster hash: 26307...230
Skrevet

hvem smører deg på ryggen da???? :) jeg kunne lett reist alene til Tyrkia. liker meg veldig godt der nede. er bare å la være å bry seg om de pågående mannfolka. :-)

Skrevet

Veldig slitsomt og skummelt å gå alene som nordisk dame i Tyrkia... Hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 0bd7f...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...