Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Besteveninna mi fikk barn for noen uker siden og formen hennes er ikke bra. Har mye vondt, ammetrøbbel og orker generelt lite. Hun er utrolig nok lett til sins til tross av dette. Vi bor ikke i samme by og hun orker ikke besøk så lenge av gangen, så får ikke besøkt henne enda, men jeg har lyst å sende henne en oppmuntring i posten. Babyen skal få presang når jeg får besøke henne, dette skal være noe kun til henne. Noen forslag. Anonymous poster hash: 813a8...2d3
BellaSuz Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Abonnement på bladet Mamma eller Foreldre&Barn, en flaske vin (gjerne med skrukork) til senere, håndkrem/fotkrem fra L'Occitane (eller annet merke), gavekort på spa (hvis du har endel lapper å avse), mor&barn bukett fra blomsterbutikken (https://www.mestergronn.no/blomsterbutikk/detaljer/rosa-mor-og-barn-bukett-med-vase/1835/34). Tja, det var vel det jeg kom på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå