Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Dette lurer jeg også på! Livredd for om jeg kan ha mistet den, synes jeg har blitt så tjukk i det siste.. Får helt noia for om jeg kan være gravid - je ville vel hatt flere symptomer?? Anonymous poster hash: b7ca1...3a1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Dette lurer jeg også på! Livredd for om jeg kan ha mistet den, synes jeg har blitt så tjukk i det siste.. Får helt noia for om jeg kan være gravid - je ville vel hatt flere symptomer?? Anonymous poster hash: b7ca1...3a1 Samme her! Lurer derfor på om man garantert merker det hvis den detter ut... HI Anonymous poster hash: 81806...020
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg mistet min. Hadde hormonspiral, begynte plutselig å få mens igjen. Ante da uråd. Fikk ei veninne som er gynekolog til å kikke etter og borte var den. Fant den igjen plutselig inne i den gummigreia i døra på vaskemaskina. Hi hi. Nå er trådene ca 4 cm lange så det er aldri noe problem å kjenne dem. Anonymous poster hash: ac47d...8ff
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg mistet min. Hadde hormonspiral, begynte plutselig å få mens igjen. Ante da uråd. Fikk ei veninne som er gynekolog til å kikke etter og borte var den. Fant den igjen plutselig inne i den gummigreia i døra på vaskemaskina. Hi hi. Nå er trådene ca 4 cm lange så det er aldri noe problem å kjenne dem. Anonymous poster hash: ac47d...8ff Så den havnet i trusa uten at du merket det da? Anonymous poster hash: 81806...020
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Fler? Anonymous poster hash: 81806...020
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg mistet min. Hadde hormonspiral, begynte plutselig å få mens igjen. Ante da uråd. Fikk ei veninne som er gynekolog til å kikke etter og borte var den. Fant den igjen plutselig inne i den gummigreia i døra på vaskemaskina. Hi hi. Nå er trådene ca 4 cm lange så det er aldri noe problem å kjenne dem. Anonymous poster hash: ac47d...8ff Så den havnet i trusa uten at du merket det da? Anonymous poster hash: 81806...020 Jepp. Tror det var under en heftig treningsøkt. Anonymous poster hash: ac47d...8ff
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Ingen fler? (høres bra ut) Anonymous poster hash: 81806...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå