Gå til innhold

Noen her som har mistet spiralen uten å merke det? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 81806...020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Livredd for om jeg kan ha mistet den, synes jeg har blitt så tjukk i det siste.. Får helt noia for om jeg kan være gravid - je ville vel hatt flere symptomer??

Anonymous poster hash: b7ca1...3a1

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Livredd for om jeg kan ha mistet den, synes jeg har blitt så tjukk i det siste.. Får helt noia for om jeg kan være gravid - je ville vel hatt flere symptomer??

Anonymous poster hash: b7ca1...3a1

Samme her! Lurer derfor på om man garantert merker det hvis den detter ut...

HI 

Skrevet

Jeg mistet min. Hadde hormonspiral, begynte plutselig å få mens igjen. Ante da uråd. Fikk ei veninne som er gynekolog til å kikke etter og borte var den. Fant den igjen plutselig inne i den gummigreia i døra på vaskemaskina. Hi hi. Nå er trådene ca 4 cm lange så det er aldri noe problem å kjenne dem.

Anonymous poster hash: ac47d...8ff

Skrevet

Jeg mistet min. Hadde hormonspiral, begynte plutselig å få mens igjen. Ante da uråd. Fikk ei veninne som er gynekolog til å kikke etter og borte var den. Fant den igjen plutselig inne i den gummigreia i døra på vaskemaskina. Hi hi. Nå er trådene ca 4 cm lange så det er aldri noe problem å kjenne dem.

Så den havnet i trusa uten at du merket det da? 

Skrevet

Fler?

Skrevet

Så den havnet i trusa uten at du merket det da?

Jepp. Tror det var under en heftig treningsøkt.

Skrevet

Ingen fler? :rolleyes:  (høres bra ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...