Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 man kan bli så pollenalergisk, akutt, at man får blemmer på øynene? Nå vet jeg det. Og har vært på legevakta, fordi øyne med blemmer på var ikke kult å ha eller se på. Etter legen ble det tur på plantasjen og ny grill på mor. Ellers er jeg og mannen hjemme alene uten unger og vi har vært helt sprø og i går spiste vi til og med is ut av boksen med skje. Gud vet hva slags galskap som kan komme til å skje i dag. Vin og chilinøtter? Sex i senga? Her kan alt skje..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Auauau, det må jo gjøre vondt? (Nei, mente ikke å ha sex i senga). God bedring og nyt fritiden!
Iiiiik Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Hørtes veldig vondt ut med blemmer på øynene! Håper du har fått medisiner som virker raskt. Tid uten ungene hørtes veldig bra ut
Gjest sug lut Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Oj, veit du hva det var som var så sykt allergifremkallende? Jeg synes det høres ut som en skrekkfilm. Leste forresten "mannen og jeg er alene hjemme uten senger" og så for meg at dere var sex-gærninger over hele huset.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Aiaiai, det hørtes helt jævlig ut.. Jeg er også ekstremt allergisk, men har gudskjelov sluppet unna blemmer i øynene.. Men sex i senga høres bra ut!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Leste forresten "mannen og jeg er alene hjemme uten senger" og så for meg at dere var sex-gærninger over hele huset. Vel, et hus er jo ikke et hjem med mindre man har "innviet" samtlige rom.
bIomstre Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Ævæ!! Må du gå med dykkemaske fremover? Har dessverre smertelig erfart blemmer på merkelige steder. F.eks på trommehinna og i spiserøret Sistnevnte var værste, ettersom man jo burde spise også... Takker da kreativ sykepleier som fikk ideen om å blande flytende bedøvelse i fløte som lagde en bedøvende hinne, hurra! Måtte galskapen blomstre Endret 14. juli 2013 av bIomstre
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2013 Hehe, ikke dykkemaske, kun steroider, og som legen så lystig sa, det blir nok bedre til høsten.. :/ reiser til trøndelag til helga, og tipper det er mindre allergener der. Og så burde jeg nok ta fatt og vaske soverommet, fordi jeg er verst når jeg står opp. Men å bruke en barnefri dag på sånne ting da? Det må vurderes nøye.
lilja70 Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Ja, det vet jeg. Har vært på legevakta med podene etter tur. Hvis du tror det KJENNES jævlig ut, så skulle du visst hvordan det er å måtte SE på! *Brekker meg* :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå