Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Altså søstra til mannen, gave fra oss alle fire. Hun blie 29 og er barnløs, gift. Tenkte på noe smykkegreier, kommer ikke på noe annet. Evt gavekort. Om noen ikke har noen fantastisk gode ideer?? Anonymous poster hash: 51db1...8e8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Massasje/aromaterapi-time (gavekort)? Anonymous poster hash: 9fd77...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå