Lillesvima Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hvordan i alle dager skal jeg gå frem for å få min samboer til å forstå at han også er ansvarlig for våre to små barn på 2 1/2 og snart 1 år? Vi har akkurat vært på ferie i to uker og som vanlig ble all nattevåking og alle morgener (med unntak av en hvor jeg fikk sove til kl 8!!!) automatisk mine. Det hører med til historien at jeg kan telle på en hånd hvor mange hele netter eller morgener jeg har fått sove siden vi fikk barn. I tillegg hjelper han ikke til med husarbeid av noe slag, med unntak av å lage middag av og til. Jeg har forsøkt gang på gang å snakke med han om dette men jeg kommer ingen vei da han enten eksploderer og stikker av eller går og legger seg. Jeg er så sliten nå og kjenner at begeret er overfylt så noe må skje!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Prøv å si at du må snakke med han om dette, rolig, ikke dømmende (for da reagerer bhan sikkert slil aom du sier). Ta det opp en kveld dere sitter i sofaen. Si noe som " du jeg må bare snakke om dette, for jeg har det ikke bra slik det er nå. Jeg skal ikke kjefte, jeg vil bare at du skal høre på hva jeg har å si og prøve å foestå meg". Noen menner (eller folk generelt) tåler ikke å få tilsnakk. Stoltheten er kanskje litt i veien? Prøv å forklar rolig og si at du synes han er en kjeeeempe dlink pappa, men at du ønsker at ting skal bli litt mer likestilt mellom dere. Hbis han nekter å høre på deg og ikke prøver engang. ... så vet jeg ikke:( han bøøør høre på deg. Det er ikke rett alt skal falle på deg... du har også behoc for å slappe av litt. .. lykke til! !! Anonymous poster hash: c11b4...40f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Reis bort i 14 dager på kort varsel Anonymous poster hash: ae2c9...763
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Bekkager mange skrivefeil.. håper du forstod;-) Anonymous poster hash: c11b4...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå