Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hvor mange trenger jeg å ta med på sykehuset, og hvilket merke anbefaler du? Kommentarer om at tøy er ekkelt er ikke interessant. Anonymous poster hash: 042fd...a2d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Skal ikke si at det er ekkelt, men kan si at det kommer til å bli mye søl for deg, hvis ikke du bytter hvert 5. Min.Rundt 50-100 stk muligens? Anonymous poster hash: 260d4...44f
Light of my life Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Du bør så mye at de svære engangsbleiene du får på sykehuset er det beste alternativet. Du kommet nok ikke til å orke å stå å vaske tøybind hele dagen....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar, men det blir tøy uansett. Det er viktig for meg. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar, men det blir tøy uansett. Det er viktig for meg. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Det er sånn at når du står oppreist i dusjen, så faller det slimklumper og renner blod ut av deg. Det er ikke bare en kraftig mens, he he. Men lykke til, med tøybind. Anonymous poster hash: 260d4...44f
soleia Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Brukte truseinnlegg av tøy etter den første kraftige renselsen, fordi eg ikkje klarte bind med plast. (brukte gamaldagse Saba bind før eg fekk tak i tøybind) eg kjøpte bambusinnlegg på bleieboden, men synes ikkje dei sat så godt i trusa og har ikkje brukt dei i ettertid. Dei første dagane var det så heftig blødning, at dei tre dagane på sjukehuset brukte eg bleiene me fekk der.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar, men det blir tøy uansett. Det er viktig for meg. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Det er sånn at når du står oppreist i dusjen, så faller det slimklumper og renner blod ut av deg. Det er ikke bare en kraftig mens, he he. Men lykke til, med tøybind. Anonymous poster hash: 260d4...44f Hehe, jeg har født før, men da visste jeg ikke bedre. Jeg lurer på om noen har brukt tøy og hvor mange bind som trengs. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Takk for svar, men det blir tøy uansett. Det er viktig for meg. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Det er sånn at når du står oppreist i dusjen, så faller det slimklumper og renner blod ut av deg. Det er ikke bare en kraftig mens, he he. Men lykke til, med tøybind. Anonymous poster hash: 260d4...44f Hehe, jeg har født før, men da visste jeg ikke bedre. Jeg lurer på om noen har brukt tøy og hvor mange bind som trengs. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Jeg tror nok du skal slite med å finne noen som har brukt tøybind til renselsen, men siden du har født før vet du jo at man blør mye og må skifte bind ofte - gjerne flere ganger i timen, så du får bare rekne litt på det. Jeg ser for meg at du må ha med egen bag til bindene dine
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Så du kan ikke bare drite i miljøet 3 dager av ditt lange liv? Really?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Sats på å bytte hver time. You do the math på hvor mange du trenger. Ikke bare for mengden, men også for lukten. Å gå rundt å stinke av renselse er vel ikke direkte miljøvennlig det heller. Ihvertfall ikke for nærmiljøet. Husk lukttette poser å frakte det hjem i. Naturligvis bør de også være i tøy siden plastposer er djevelens verk. Anonymous poster hash: c166f...abc
Gjest Vicky Pollard Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 You Go Girl! Stå på krava, ta med en 20- literssekk med bind
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Sats på å bytte hver time. You do the math på hvor mange du trenger. Ikke bare for mengden, men også for lukten. Å gå rundt å stinke av renselse er vel ikke direkte miljøvennlig det heller. Ihvertfall ikke for nærmiljøet. Husk lukttette poser å frakte det hjem i. Naturligvis bør de også være i tøy siden plastposer er djevelens verk. Anonymous poster hash: c166f...abc Tøybind og tøybleier oppbevares i våtposer, så det er det minste problemet. Les litt om det før du mobber. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Jeg gjorde det. Jeg brukte de store sykehusbindene de første to dagene til det verste hadde gitt seg, så gikk jeg over til tøybind. Jeg hadde 20 stk. som jeg vekslet med. De brukte ble kjørt på 90 grader hver kveld, i mellomtiden la jeg de i en vaskebøtte med litt grønnsåpe og vann. Jeg valgte degge fordi det var uendelig mye bedre mot den mørbankede huden min. Jeg kjøpte bomullsbind på Etsy siden de tåler mye koking. De luktet ikke, fikk ikke flekker, og lakk ikke en eneste gang. De jeg kjøpte ble klikket på plass med en liten knapp, jeg kjente ikke knappen da jeg brukte de. Jeg kan også anbefale ammeinnlegg som er hjemmesydd på det sterkeste, de var helt vidunderlig mot huden. Anonymous poster hash: a56d1...73e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 De første 2-3 dagene blødde jeg så mye at hvis jeg skulle brukt tøybind, måtte det vært tøyBLEIER for at det skulle holdt... Og ungene mine bruker tøybleier, så jeg er absolutt ikke imot tøy, på ingen måte! Men jeg ser ikke helt hvor miljøvennlig det skal være å få sydd tøybind i str XXL som er for store til vanlig bruk senere (jeg vet nemlig at det er folk som gjør det). Jeg bruker ikke tøybind selv, men har som sagt erfaring med tøybleier... og tøy blir ikke miljøvennlig med mindre man bruker det noen ganger, for å si det sånn, hvis du ikke vil bruke tøybindene igjen senere fordi de er for store, er det bedre for miljøet med engangsbleier de dagene det er verst, og så heller kjøpe noen ekstra tøybind av "vanlig" størrelse for å bruke etter de første niagara-dagene. Med mindre du har tenkt å bytte bind ca hvert tiende minutt de første dagene... Anonymous poster hash: 1200a...01b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Sats på å bytte hver time. You do the math på hvor mange du trenger. Ikke bare for mengden, men også for lukten.Å gå rundt å stinke av renselse er vel ikke direkte miljøvennlig det heller. Ihvertfall ikke for nærmiljøet. Husk lukttette poser å frakte det hjem i. Naturligvis bør de også være i tøy siden plastposer er djevelens verk. Anonymous poster hash: c166f...abc Tøybind og tøybleier oppbevares i våtposer, så det er det minste problemet. Les litt om det før du mobber. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d Det er ikke mobbing å si at man skal ta hensyn til naboen på sykehusrommet. Ikke bare tenke meg meg meg og miljøet da. Anonymous poster hash: ce104...a33
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d For meg er det sært...og ekkelt. Beklager. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Jeg må jo få spørre...hvorfor MÅ du ha tøybind?? Siden det er såpass sært må du regne med at folk stusser. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d Det er bra for meg og bra for miljøet. Det er ikke sært, det er bare ingen som vet bedre ennå. Hi Anonymous poster hash: 042fd...a2d For meg er det sært...og ekkelt. Beklager. Anonymous poster hash: 5c0ce...48d "Ingen som vet bedre enda". Stakkars oss som er så dumme da
LittLykkelig Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Når man må skifte såpass ofte så tror jeg nesten det er mer skadelig for miljøet med vaskemaskinen som surrer og går på 90 grader hele dagen med bind i. Men men, kudos til deg for at du gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå