Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg er ikke så kjent, men har handla et par syoppskrifter (pdf) samt noen stoffbiter jeg fikk i posten etter en stund. Jeg har sett i interiørblader etc at folk har gamle bilder/kart på veggene, og de har jo en del på etsy. Noen som har kjøpt noe f.eks. til dekorasjon på barnerom? http://www.etsy.com/browse/vintage-category/paper-ephemera/map?h=518e3dd3&lid=120581570&ref=cat_subcat_title_2 Anonymous poster hash: 5e927...139
Magia Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Det er favorittstedet mitt å bare kikke på varer. Pleier ofte å bare se på kjoler i timesvis. Har bare kjøpt noe en gang, og da var det en ringslynge til baby. Fikk den i posten med et håndskrevet lite kort.
Light of my life Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Har kjøpt wallstickers, små søte aper, til lillemors rom. Superfornøyd
eneleh_ Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har bare positive erfaringer med Etsy :-) Har kjøpt både mamma-tights, lommebok, oraniserings-kasse, bilder og plakater derifra! Man får det man kjøper!
I scream for icecream! Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har handla masse fra Etsy; alt fra smykker til pompoms. Kan sitte der og titte i timesvis. Så og si bare gode erfaringer, de fleste tingene får man superraskt og svarer til forventningene. Det eneste negative var en ting jeg kjøpte som jeg aldri fikk, og da jeg sjekket var brukeren slettet. Men som sagt; han handlet masse der og bare vært fornøyd bortsett fra den ene gangen.
3 er nok! Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Handler masse på ebay! Har kjøpt en del av dette; Mobiltilbehør Klær til meg selv og barna Leker til barna Undertøy til meg (billige og fine BHer) Hobbyutstyr både til meg og barna Karnevalsklær til barna Jeg husker ikke alt jeg har kjøpt en gang, det er mye!bare positive erfaringer:)
nagini Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Har kjøpt masse kult stæsj til barnerommet der!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Handler masse på ebay! Har kjøpt en del av dette; Mobiltilbehør Klær til meg selv og barna Leker til barna Undertøy til meg (billige og fine BHer) Hobbyutstyr både til meg og barna Karnevalsklær til barna Jeg husker ikke alt jeg har kjøpt en gang, det er mye!bare positive erfaringer:) Nå var det snakk om Etsy, da..... Anonymous poster hash: 5e927...139
Gjest Siklerotte Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Har kjøpt en hel haug med ting. Mange kostymer, pledd, klær, leker, smykker, kjøkkenutstyr og interiør.
3 er nok! Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Handler masse på ebay! Har kjøpt en del av dette; Mobiltilbehør Klær til meg selv og barna Leker til barna Undertøy til meg (billige og fine BHer) Hobbyutstyr både til meg og barna Karnevalsklær til barna Jeg husker ikke alt jeg har kjøpt en gang, det er mye!bare positive erfaringer:) Nå var det snakk om Etsy, da..... Anonymous poster hash: 5e927...139 haha! Jeg leste ebay, jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå