Gå til innhold

Dere med M.B urban jungle:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere bagdelen? Noe negativt med vogna? Skal føde i oktober og har enda ikke bestemt meg for vogn :(

Anonymous poster hash: c3233...510

Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Jeg har tvillingutgaven og er veldig fornøyd. Der er bagdelen en del mindre enn ved single-vognen, og regner med de kan ligge der til 5-6 mnd. Da kan de nok ligge lengre ved enkeltvogn. Gode hjul forøvrig. Litt slapp kalesj.

Skrevet

Jeg har tvillingutgaven og er veldig fornøyd. Der er bagdelen en del mindre enn ved single-vognen, og regner med de kan ligge der til 5-6 mnd. Da kan de nok ligge lengre ved enkeltvogn. Gode hjul forøvrig. Litt slapp kalesj.

du har god plass til baby og vognpose?

Skrevet

Ville heller gått for TFK Joggster Twist :-) Større bag og like god trillekomfort :-)

Anonymous poster hash: 6e122...1c2

Skrevet

Ville heller gått for TFK Joggster Twist :-) Større bag og like god trillekomfort :-)

er bagen større altså? Problemet er at jeg ikke synes den er så fin..

Skrevet

Bagen er 82 cm lang og en av de lengste på markedet (hvertfall det som står i omtalen). Bagen er fin,men enig i at sportsdelen er finere på MB enn TFK.

Skrevet

Veldig fornøyd med vogna. Brukte bagdelen i 5 mnd tror jeg, men nå vokste babyen her ekstra fort. Var ikke noe problem å gå over til sportsdelen da..

Skrevet

Bagen er lang nok, men ikke så dyp, så du får ikke plass til hvilken som helst pose. F.eks vil du slite med en stiv lammeskinnspose. Her har vi byttet til sportsdel fordi babyen(e) ikke har roet seg med å ligge flatt fra 5-6 mnd. ikke fordi den ble for kort.

Skrevet

Vi brukte bagdelen på mountain buggyn i 6mnd - da måtte vi bytte fordi vesla ikke ville ligge i ro i bagen lenger (tok tak i kanten og dro seg opp). Hun var da strålenee fornøyd med å komme over i sportsdelen :)

Vesla er forresten desemberbarn, så hadde dunpose i bagdelen - man får kjøpt mange fine poser som passer perfekt i bagen :) vi er i alle fall superfornøyd med vogna, og gleder meg til å bruke den til lillebror som er rett rundt hjørnet :)

Anonymous poster hash: 1c5ce...4a0

Skrevet

Jeg har MB og er veldig fornøyd. Men nå fikk jeg barn i mars. Synes ikke vogna er så veldig lun, så hadde jeg fått baby på vinteren ville jeg hatt en annen vogn. Men det er nå meg da :) Topp vogn ellers!

Anonymous poster hash: a593b...54c

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

du har god plass til baby og vognpose? Anonymous poster hash: c3233...510

Blir nok litt trangt med stor vognpose i min vogn, men baggene er nok minst ti cm mindre enn enkeltbagen så tror du skulle få plass!

Skrevet

Kan anbefale bumbleride indie, ganske lik mb men lenger rygg og fin bag.

Anonymous poster hash: 96a88...ab8

Skrevet

negativt er forresten at sportsdelen vender fremover og man må ta av bagen for å slå sammen vognen.

Skrevet

negativt er forresten at sportsdelen vender fremover og man må ta av bagen for å slå sammen vognen.

Nei, må man vel ikke...? Jeg tar den stadig inn i bilen uten å ta av bagen.

Perfekt for et barn født på høsten, når barnet begynner å bli langt uti mars- april (?) kan du bare ta ut vognposen. Jeg synes ikke vogna er for åpen, barnet ligger lunt nedi posen sin. Har januarbarn selv.

Og pluss at vogna er superlett :)

Skrevet

Nei, må man vel ikke...? Jeg tar den stadig inn i bilen uten å ta av bagen.

Perfekt for et barn født på høsten, når barnet begynner å bli langt uti mars- april (?) kan du bare ta ut vognposen. Jeg synes ikke vogna er for åpen, barnet ligger lunt nedi posen sin. Har januarbarn selv.

Og pluss at vogna er superlett :)

Mulig jeg var helt noldus på å klappe sammen vognen. Men jeg fikk det ikke til. Så hadde en annen vogn liggende i bilen.

Skrevet

Takk for gode svar dere!:)

Skrevet

Takk for gode svar dere!:)

Skrevet

Vi brukte bagen i 7 mnd, men da ville mini opp for å se :) 
Kunne enda brukt den en stund til hvis hun ikke hadde vært så nysgjerrig ;) 
Veldig fornøyd, lett vogn, god å trille, tar ikke så stor plass også synes jeg den er mye finere enn TFK. Eneste jeg ikke er så glad for, er at sportsdelen ikke kan brukes begge veiene. Ellers en fantastisk god vogn som vi skal bruke til nestemann. Vi fikk november-baby og får septemberbaby denne gangen. Spent på hvor lenge vi kan bruke bagen denne ganger. 
Forresten brukte vi voksi classic vognpose frem til i slutten av mai, da var mini 6 mnd.

Anonymous poster hash: cd04e...f7c
Skrevet

Brukte bagen i ca 7 mnd, og var fornøyd fram til da. Suveren trillekomfort. Men jeg likte ikke å måtte snu babyen fra meg fra første stund i sportsdelen, synd den ikke er vendbar. Er forresten også litt misfornøyd med kalesjen, synes den er for liten og skjermer for dårlig.

Skrevet

Jeg har kjøpt den vogna nå til min noe,ber/desember jente :) dette er mitt tredje barn så jeg visste hva jeg ville ha denne gangen! Grunnen til at en bytter om fra bag til sportsvogn er som regel ikke at bagen er for kort, men at barnet vil opp å se! Personlig ser jeg ikke vitsen i å ha svære vognbagger på over 80 cm! Jeg har ikke problem med min skinnpose i vogna. Valgte MB foran TFK fordi den er nettere, lettere, finere og ikke så høy! (Jeg er lav)

Skrevet

Brukte bagen i ca 7 mnd, og var fornøyd fram til da. Suveren trillekomfort. Men jeg likte ikke å måtte snu babyen fra meg fra første stund i sportsdelen, synd den ikke er vendbar. Er forresten også litt misfornøyd med kalesjen, synes den er for liten og skjermer for dårlig.

er det kalesjen på bagdelen du mener da?

Skrevet

er det kalesjen på bagdelen du mener da?

Ja. Jeg drev alltid å styra med tepper og parasoll og diverse for å hindre at babyen fikk sol på seg, mens de andre på barselgruppa som hadde Emmaljunga ikke hadde noen problemer.

Skrevet

Jeg er kjempe glad i min MB, ville ikke byttet den i noen andre :)

Anonymous poster hash: bf922...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...