Gå til innhold

Går det an? opp 3 kg på 3 dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide meg på torsdag da jeg skulle til jordmor, 64 kg med klær tidlig morgen (dongeribukse). Er 24 uker på vei og hadde startvekt på 58-60 kg. 

I dag veide jeg meg da jeg kom hjem etter hyttetur, 67 kg!! Kan det stemme? Er samme vekta og ca samme bekledning. Har spist det jeg ville på turen + drukket cola. Vær så snill og si at det er en del vann inn i bildet her  :o  :(

Anonymous poster hash: 90b87...94d
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan fint legge på meg sånn uten å være gravid. Så fullt mulig :) vært på do?

Skrevet

Hehe.. nei ikke vært på do! Uansett så er det slutt på brus og snop i ukene. Kan ikke fortsette på denne måten :o 

HI

Skrevet

Veide du deg til samme tid?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde besøk av svigers i 5 dager, og gikk opp 4 kilo. Ordnet seg når de dro og jeg fikk vært på do ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var gravid da, forresten :)

Skrevet

Kanskje det er håp for at noen av disse kiloene går av igjen da :P Men uansett en oppstramming på kostholdet.. Mamma har vært kokken, så det har vært grillmat, godis, brus og dessert døgnet rundt føler jeg. Skal ikke vært lett! :)

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sjeldent lett på varme sommerdager :)

Skrevet

Dessuten forskjell på vektene. Prøv vekta hos jordmor igjen, sikkert ikke like mye forskjell der

Anonymous poster hash: 2f9d4...4df
Skrevet

Jeg veide meg hjemme før jordmor, så den unnskyldningen kan jeg ikke bruke :)

HI

Skrevet

Jeg går lett opp 2-3 kg. om jeg har en fredag eller lørdag der jeg spiser det som passer meg. Er borte igjen etter ett par dager på normal kost.

Skrevet

Det er nok 3 kilo kloakk.

Anonymous poster hash: e57a3...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...