Gå til innhold

Krangling og diskusjoner foran barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på min eks og hans kone. De diskuterer og krangler hver eneste dag foran barna. Ikke alltid det er så alvorlig, men blir jo fort en sur stemning sier datteren min.

Hun ringte meg istad og sa hun var skikkelig lei. Ikke et koselig måltid, og hun hadde nesten dårlig samvittighet for å spise. De krangler alltid om hvor mye utgifter det har på mat...

Har prøvd å si det til min eks at de må slutte å diskutere slik foran barna, men han mener jeg overdriver. Mulig, men datteren min er ikke vant til slik oppførsel. Og synes det er skremmende. Barna han har med sin kone er høyt og lavt og skriker og hyler konstant. Ikke så rart når de hører foreldrene diskutere hver dag kanskje... 

Dagens utblåsning!!

Anonymous poster hash: 45e9f...f20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøyt å krangle om prisen på mat foran barn.

Anonymous poster hash: ae1f8...1a2
Skrevet

Jeg har nok mange feil og mangler som mor, gjør nok mange feil. Men en ting jeg alltid har satt ned foten på, er at man som voksne ALDRI skal krangle eller snakke stygt til hverandre rundt barna! Er man sinte på hverandre, får man vær så god å ta seg sammen foran barna og heller ta det når barna er i seng eller ute. Og jeg synes voksne som står å krangler høylytt eller snakker nedlatende til hverandre er tragisk.

Jeg ville bedt eksen din ta seg sammen HI, det er ubehagelig og utrygt for barn å bo i krangling. Og hvis han og fruen ikke skjønner det, så får du presse dem til å skjønne det! Si at jentungen selv klager og misliker det!

Skrevet

Jeg har nok mange feil og mangler som mor, gjør nok mange feil. Men en ting jeg alltid har satt ned foten på, er at man som voksne ALDRI skal krangle eller snakke stygt til hverandre rundt barna! Er man sinte på hverandre, får man vær så god å ta seg sammen foran barna og heller ta det når barna er i seng eller ute. Og jeg synes voksne som står å krangler høylytt eller snakker nedlatende til hverandre er tragisk.

Jeg ville bedt eksen din ta seg sammen HI, det er ubehagelig og utrygt for barn å bo i krangling. Og hvis han og fruen ikke skjønner det, så får du presse dem til å skjønne det! Si at jentungen selv klager og misliker det!

Hjelper ikke si noe dessverre. Datteren min er 15 år da, så kan reise hjem når hun blir lei. Er alltid sliten år hun kommer hjem. Er ikke slik det skal være... HI

Anonymous poster hash: 45e9f...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...