Gå til innhold

1-2 vs 2-3 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn på 2 og 3.5 år. Er nå inne i 1 pp på tredje og sistemann:-). Hvordan syns dere overgangen fra 1-2 var i forhold til 2-3?:-)

Anonymous poster hash: e9c76...d5c

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Uproblematisk, men det krever at du har innarbeidede rutiner og struktur før du går nr 3

Skrevet

Andre?:-)

Anonymous poster hash: e9c76...d5c

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe pes med overgangen fra 1-2 barn.

Men overgangen til 2-3 barn var slitsom! Men nå har jeg 2 1/2 mellom nr. 1 og nr. 3, så det ble jo litt mye der og da med et barn på 2 1/2 år, et barn på 16 mnd og en nyfødt og ingen i barnehagen ;) Men det gikk fint, når vi bare kom inn i en god rutine alle sammen.

Ovegangen mellom 3-4 barn merket jeg nesten ikke :)

Anonymous poster hash: c84bc...90d
Skrevet

Det er mer jobb.

Har tre barn; 4, 2 og baby. 

Greit å ha rutiner. Mer jobb. Men det er mye kos også. :)

Skrevet

Overgangen fra 1-2 var mye større enn fra 2-3, det har nemlig gått knirkefritt :) Men jeg tror nok det har litt å si at mine to største er 9 og 6 år. Tre tette tror jeg hadde blitt heftig for min del :o

Skrevet (endret)

Det har gått fint ,men det er slitsomt til tider.Det er viktig å ha gode rutiner ihvertfall.Lager matpakker og legger frem klær kvelden før , så det ikke blir mye stress om morgenen feks.Det er mye man skal gjøre somh enting og bringing til skole og barnehage , fotballtrening , avslutninger på skoler , bhg , trening , dugnader osv, bursdager osv.

Du får ihverfall ikke fritidsproblemer :D

Har 3 stk fra 0-6 år.

Endret av *Smiley*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...