Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hvordan organiserer dere arbeid med barnehage? Her stenger di 2 1/2 time før butikken stenger:/ Anonymous poster hash: c1d9f...8e2
Love my kidz Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Hvis du må jobbe utover barnehagens stengetid så må du få andre til å hente barnet ditt, enten mannen, besteforeldre, tanter/onkler, venner eller dagmamma. Regner med du har litt forskjellig turnus, slik at du ikke jobber helt til stengetid hver dag?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jobber kun 8-16, må jeg jobbe kveld 12-20 henter mannen min eller foreldrene mine. Anonymous poster hash: 68bc5...d74
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Mannen henter de dagene jeg jobber sent. Mamma henter hvis han absolutt ikke kan (har av og til langtur på jobben..) Anonymous poster hash: a34b1...0d1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Har arbeidstider fra 7 til 21. Jeg er avhengig av at samboer og besteforeldre henter og leverer de dagene det ikke går... Anonymous poster hash: 6a7ea...9ec
mille260 Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 jobber kun dagtid. har en fantastisk sjef som lar meg slutte før sånn at jeg rekker barnehagen! !!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Pappaen leverer og henter, ettersom han jobber rett ved siden av barnehagen, og jeg jobber i motsatt retning. De dagene jeg jobber sent leverer jeg. Anonymous poster hash: 3d8c1...1eb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Håper jeg kan finne en sjef som lar meg gjøre det:) min nåværende sjef vill ikke det:/ Hi Anonymous poster hash: c1d9f...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå