Gå til innhold

Pollenallergi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er allergiske. Hvordan overlever dere sommeren? Jeg har fått allergi i år, har aldri hatt det før, og orker nesten ikke å være utendørs!! Det svir og klør i øynene, hovner opp i slimhinnene, nesa er stappfull av snørr og jeg strever med å puste..

Hvordan takler dere andre dette??

Anonymous poster hash: fcf42...2ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lider i stillhet. På de verste dagene hjelper ikke allergimedisinene, men man har ikke annet valg enn å komme seg gjennom dagen.

Skrevet

Kjenner meg så igjen! For noen år siden.. Jævlig, og kjenner igjen valkyriens svar...

Men så ble jeg gravid for andre gang og allergien har minsket! Jeg tok prikktest som 18 åring og som 35 åring. Radius på allergenet var ca 4 cm som 18 åring og er bare nå 1 cm!! Bare pga å ha fått et barn til :)  (Ingen endring med nr 1 da)

Anonymous poster hash: c6616...a66
Skrevet

Rigid med medisiner.Piller, øyedråper og nesespray. Det har tatt lang tid å finne fram til de variantene som hjelper meg best. Om jeg begynner å klø i øynene eller nesa, så skyller jeg med saltvann. Jeg har alltid saltvannsampuller med meg, jeg passer på hvor jeg befinner meg, og er en del inne på morra og kveld. 

Før jeg legger meg, så vasker jeg ansikt og hår, eller tar en dusj. Rent putevar hver kveld. Sengetøy tørkes inne. 

...og sånn går nu dagan  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...