MammantilNurket Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 I kontrast til tråden "Jeg hater kvinner som ..." tillater jeg meg å opprette en tråd om hva vi beundrer hos våre medsøstre. Jeg beundrer kvinner som alene har omsorg og ansvar for sine barn. Alenemødre skulle hatt medalje
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Kvinner og menn som arbeidar for at andre skal få det betre, t.d. leger uten grenser, norsk folkehjelp osv.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg beundrer kvinner som takler overgrep, som klarer å komme gjennom det og få et liv i etterkant. Anonymous poster hash: dd26f...939
Magia Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg beundrer kvinner som tør å stå i bresjen for forandring. De som tør å uttale seg om tabuemner som voldtekt, vold i nære relasjoner og andre "kvinneproblemer" (vet at menn også opplever disse tingene, og at det kanskje er enda mer tabu for dem å snakke om - jeg beundrer de som tør å beløse det også). Jeg beundrer også de som lever det livet de ønsker, selv om det kanskje strider imot forventningene folk har til kvinner. Da tenker jeg både på de som i dag tør å være hjemmeværende husmødre fordi de VIL det, og de som tør å være frivillig barnløse, karrierekvinner osv osv.
Bustetroll Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Beundrer de som gjør som de vil, og ikke bryr seg om hva andre mener. Til en viss grad, så klart
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Jeg beundrer kvinner som tar et oppgjør med ukultur (f.eks Sigrid Bonde Tusvik på 8 mars). Det er gutsy for kvinner å stå frem i media fordi de opplever generelt mye mer hets, trusler og personajikane enn sine mannlige kollegaer. Anonymous poster hash: b691e...34f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg beundrer kvinner som våger å ta ansvar for eget liv ved å stå opp for seg selv i møte med vold og overgrep. Som ikke lar ondskapen vinne, men sørger for å få seg selv og barna sine i trygghet selv om det koster et ufattelig mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå