Gå til innhold

HVIS EN MANN HADDE SAGT DETTE TIL DEG UNDER SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg åpne din blomst og penetrere deg med mitt elskovssverd

Hvordan hadde du reagert?

Anonymous poster hash: 97eab...19e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ledd meg i hel samtidig som jeg gulpet litt spy :P

Anonymous poster hash: 1f42f...585

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Da hadde jeg ledd høyt og lenge.....kanskje så lenge at det ikke hadde blitt noe på han!

Skrevet

Hahahahaha hadde bare ledd..

Anonymous poster hash: 4d092...25f

Skrevet

Hahahahahahahaha!!! Jeg hadde ledd meg ihjel!!! Er det noen som har sagt det?? :D

Anonymous poster hash: 5a851...2c6

Gjest Skofantomet
Skrevet

Haha. Hadde pent pakket snippesken og løpt min vei.. Langt vekk!!

Skrevet

Hehehe!

Han hadde antakelig mistet selvtilliten etter latterkrampen min.

Eller så hadde det vært en morsom greie en evt kjæreste over tid hadde sagt. Et forhold som tåler spøk og moro også i sengen.

Anonymous poster hash: 338f7...de7

Skrevet

Ville ledd så årene trillet, og deretter, når latteren hadde lagt seg, spurt om han hadde lest litt vel mye husmorporr i det siste...

Unødvendig å si at det ikke ville blitt noe greier på greiene ;)

Anonymous poster hash: cd642...6a1
Skrevet

Jeg hadde likt det bedre enn "skal vi pule? " - skikkelig turn off. Rart hvordan mange damer vil helst bli pratet til som en gatehore, enn litt for klissete romantisk.

Anonymous poster hash: 51117...eee

Skrevet

Døde litt bare av å lese dette

Skrevet

Hjælpes!!! Skjedde med deg eller? Hadde tatt beina på nakken og LØPT som bare f.... :blink:

Skrevet

Jeg hadde nok sett litt vantro på ham og gjort mitt beste for å undertrykke latterkrampa, hvor godt jeg hadde lykkes med det kan nok diskuteres ;) Flirer passe godt nå :P

Skrevet

Jeg tror jeg hadde daua av latterkrampe :D prøvde å fortelle dette til samboeren nå, men klarte ikke for jeg lo så høyt :D han måtte lese selv til slutt :P

Skrevet (endret)

Hadde ledd høgt. Kan ikkje sjå eg gadde komt i stemning igjen på nokre veker etter ein slik replikk ;)

Endret av ★
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg hadde nok fått en av mine latterkuler som er egnet til å skremme fanden på flatmark :o

Når latterhikstene hadde gitt seg hadde det nok ikke vært særlig til elskovssverd igjen, kan jeg tro :D

Skrevet

Ledd meg skvett i hjel. ;)

Skrevet

Hvis det hadde vært første gang vi hadde sex.... da hadde nok jeg også blitt betenkt, og det hadde vært fare for at det ikke ble mer på han. M

en kommer helt an på fyren og hvilken tone han sa det i. Sagt på riktig måte så kan det jo bare være utrolig morsomt på en sjarmerende måte, men i så fall må det være en "mannemann" som sier det, og helst i en ironisk-humoristisk tone. Det avgjørende her er tonen det sies i og om man deler samme humor.

Om en mann hadde sagt det i fullt alvor hadde jeg lurt på om han var blitt forflyttet i en tidsmaskin eller noe sånt....

Anonymous poster hash: 3e3b1...d82
Skrevet

Hahaha nei fy fader, da hadde jeg ledd like høyt eller høyere enn det jeg gjør nå.

Anonymous poster hash: 8d86a...6f0

Skrevet

Hahahahahhaha humor:)

Anonymous poster hash: 6e8ed...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...