Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Venninna mi innrømmer at hun og mannen ikke er så nøye på det. Æsj.....en tannbørste er for meg BARE min. Da får jeg heller stå over tannpussen den kvelden hvis alternativet er å låne mannens. Kall meg gjerne sær Anonymous poster hash: 1536f...b86
Gjest Julia1984 Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Nei, æsj.....låner hverken bort eller låner andres!!
Musemorbr / Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Nei, aldeles ikke, det hadde jeg aldri gjort. Hvis du er sær så er jeg også det.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Venninna mi innrømmer at hun og mannen ikke er så nøye på det. Æsj.....en tannbørste er for meg BARE min. Da får jeg heller stå over tannpussen den kvelden hvis alternativet er å låne mannens. Kall meg gjerne sær Anonymous poster hash: 1536f...b86 Hæ, seriøst??? Du står heller over å pusse tennene enn å pusse med hans børste? som kan vaskes i varmt vann før du bruker den?? Nei, jeg har ingen problemer med å låne tannbørsten til mannen min viss jeg mangler min, jeg suger jo tross alt han på hans edlere deler som føles langt mer møkkete enn en tannbørste som jeg kan skylle under glovarmt vann Anonymous poster hash: 35a57...b69
rasekatten Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Da er det mange sære gitt, hehe.... Tannbørsten er bare min uansett
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Vi deler vel mer intime ting enn en tannbørste, så om det har vært krise har vi lånt hverandres. Den kan jo vaskes godt mellom hvert bruk så det ser jeg ikke problemet i. Anonymous poster hash: 390f1...1de
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Venninna mi innrømmer at hun og mannen ikke er så nøye på det. Æsj.....en tannbørste er for meg BARE min. Da får jeg heller stå over tannpussen den kvelden hvis alternativet er å låne mannens. Kall meg gjerne sær Anonymous poster hash: 1536f...b86 Hæ, seriøst??? Du står heller over å pusse tennene enn å pusse med hans børste? som kan vaskes i varmt vann før du bruker den?? Nei, jeg har ingen problemer med å låne tannbørsten til mannen min viss jeg mangler min, jeg suger jo tross alt han på hans edlere deler som føles langt mer møkkete enn en tannbørste som jeg kan skylle under glovarmt vann Anonymous poster hash: 35a57...b69 Hehe, enig! Anonymous poster hash: cfcf5...24a
Gjest Lagå Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Usj, nei! Da lar jeg heller vær å pusse tennene frem til jeg får tak i en ny tannbørste enn å dele med mannen
Gjest Skofantomet Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Nå står ikke å dele tannbørste med mannen så veldig høyt på listen av ting jeg vil gjøre, men det har skjedd i "nødstilfeller"
Gjest Julia1984 Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Hadde IKKE lånt tannbørste. Da hadde jeg heller først skyllet munnen med tannkrem og vann, så et minutt med fluorvann. - så hadde jeg rast avgårde til butikken morgenen etter!! Ville aldri lånt tannbørste!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Åj, nå begynner jeg å lure. Hvor uhygieniske er mennene deres egentlig? Ser tannbørsten deres så ekle ut med matrester og gult belegg på at dere ikke vil bruke den? Isåfall skjønner jeg dere da!Tror jeg er veldig heldig med min mann, for han er såpass renslig, at tannbørsten hans hele tiden ser veldig "fin" ut. Børsten er alltid hvit og helt ren, så etter å ha skylt den under varmt vann i noen sekunder, så har jeg absolutt ingen betenkligheter med å bruke den. Men jeg har jo selvfølgelig min egen, bruker hans bare viss det er krise Og jeg skjønner virkelig ikke hva som er ekkelt med å bruke børsten hans når dere faktisk suger mennene deres på samme stedet som det kommer urin ut av. Dere ber vel ikke mennene deres om å gå og vaske seg hver gang før dere suger han? Nei, her må det være ett eller annet jeg ikke får med meg, kan noen venligst forklare meg logikken? Anonymous poster hash: 35a57...b69
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Jeg pusser heller med hans børste enn å ikke pusse! Vi deler spytt stadig vekk, så det er vel ingen krise...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Jeg utveksler spytt med ham og stikker tunga mi inn i munnen hans flere ganger daglig (ja, tenk, vi kliner opptil flere ganger om dagen! ) og er borti hans edlere deler titt og ofte, så ja, jeg kan godt låne tannbørsten hans hvis krise. Foretrekker dog min egen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Kunne nok lånt den i nødstilfeller ja... Som sagt over, så deler vi jo andre intime ting. Men for all del, foretrekker min egen, så det er ikke noe jeg gjør bare for morro! Anonymous poster hash: a3833...e2c
Poetika med K Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Næhæhæææææi! Æsj, da hadde jeg nok heller pussa med dokosten.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Dere som ikke ville lånt den, kysser dere aldri? Eller har oralsex? Anonymous poster hash: f0439...5cc
Von Hertelhofen Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Er det krise så låner jeg hans. Heller det enn å stinke bellmann fra munnen
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Næhæhæææææi! Æsj, da hadde jeg nok heller pussa med dokosten. Han mannen din bør få en alvorlig opplæring i munnhygiene...
rasekatten Skrevet 14. juli 2013 #22 Skrevet 14. juli 2013 Dere som ikke ville lånt den, kysser dere aldri? Eller har oralsex? Anonymous poster hash: f0439...5cc Kysser hele tiden, og suger han ofte, men liker fortsatt og bruke min egen tannbørste, selvom det ikke er noe galt med mannens tannbørste.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #23 Skrevet 14. juli 2013 Dere som ikke ville lånt den, kysser dere aldri? Eller har oralsex? Anonymous poster hash: f0439...5cc Kysser hele tiden, og suger han ofte, men liker fortsatt og bruke min egen tannbørste, selvom det ikke er noe galt med mannens tannbørste. Det var da ikke hva man foretrekker som var spørsmålet, men om man ville brukt den i en krisesituasjon der man ikke hadde simn egen tilgjengelig. De fleste bruker selvsagt sin egen om de har den, men om man kysser eller suger mannen skjønner jeg ikke hva som er så mye værre å låne tannbørsten hans. Anonymous poster hash: f0439...5cc
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #24 Skrevet 14. juli 2013 Dere som ikke ville lånt den, kysser dere aldri? Eller har oralsex? Anonymous poster hash: f0439...5cc Kysser hele tiden, og suger han ofte, men liker fortsatt og bruke min egen tannbørste, selvom det ikke er noe galt med mannens tannbørste. Det var da ikke hva man foretrekker som var spørsmålet, men om man ville brukt den i en krisesituasjon der man ikke hadde simn egen tilgjengelig. De fleste bruker selvsagt sin egen om de har den, men om man kysser eller suger mannen skjønner jeg ikke hva som er så mye værre å låne tannbørsten hans. Anonymous poster hash: f0439...5cc Ja, helt enig her! Jeg skjønner fremdeles ikke denne logikken, og venter spent på at noen av de som har svart "Nei, æsj, aldri" osv. skal forklare meg dette... Anonymous poster hash: 35a57...b69
DaTuMa Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 Pusser heller med hans enn å ikke pusse hvis det er alternativet. Er jo ikke det jeg har mest lyst til akkurat. Men klarer ikke legge meg uten og pusse tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå