Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hadde barnevakt og stemor passet på barna. Da etter jeg hadde ryddet og vasket huset hele dagen for at det skulle se fint ut når hun kom hit, sørget for det var noe godt for henne å spise osv. Fant ikke tannbørsten som yngste jenten min hadde gjemt.. Så sier sambo etter vi drar hjemmenifra at jeg er helt udugelig, rydder hele huset og gjør det pent men kan ikke finne klar en tannbørste og at det så ganske dårlig ut for stemor *???? Ble helt satt ut jeg, at han virkelig forventer at jeg skal gjøre alt, når jeg gjør nesten alt så klager han.. Anonymous poster hash: e6a9b...185
Gjest Lagå Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Da hadde han fått beskjed om at han kunne funnet den tannbørsten for det er ikke din jobb å gjøre alt klart og huske på alt! Vil si det er han som er udugelig som klarer å lire av seg slikt fordi en tannbørste mangla!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Det er da aldri greit å kalle hverandre for udugelig?! Uansett kunne han jo fått ræva i gir og funnet tannbørsten selv. Jeg hadde blitt skikkelig muggen av en slik uttalelse og bedt han stikke tannbørsten der sola aldri skinner!
Lykke~liten Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Så slrmt sagt! Veldig ufortjent! !! Du var jo så flink, han burde sagt hvor flunk du var isteden! Hadde blitt ganske sinna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå