Gå til innhold

Ble med en mann hjem i natt,dildo i rompa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ville at jeg skulle stikke en dildo i rompa hans,vanlig?

Anonymous poster hash: e3577...400

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke uvanlig at menn liker det, mer uvanlig at han ville det første gangen :P

Skrevet

Fy faen dere er syke

Anonymous poster hash: 2f990...3e7
Skrevet

Litt spesielt å gjøre dette på en ons, eller første daten.. Nei, glem det, det er VELDIG spesielt.

Men det er normalt at hetro gutter og kan like noe i rompa da.

Anonymous poster hash: 2fa97...9ce
Gjest Lagå
Skrevet

Mannens g-punkt sitter jo ved prostata som igjen stimuleres ved at de får noe opp i rumpa. 

Mange hetroseksuelle menn liker det godt, men mange er flaue over det og bruker tid ut i et forhold for å tørre å innrømme dette.

Å ta det med en date på vei hjem fra byen er mer spesielt :P

Skrevet

Hvis han gjør dette på første date, hva vil han da gjøre når han kjenner deg bedre og... eh... tør åpne seg for deg? ;)

Skrevet

Huff jeg vet ikke jeg...dette er en mann jeg liker veldig godt,men ble litt skeptisk. Har da aldri stukket noen i rompa før liksom. Han ville ha analsex også men det er ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: e3577...400

Skrevet

Er vel ikke så vanlig på første pulings. Med mindre det fra hans side kun er et engangsopplegg og at han kun gjorde det av egen nytelse.

Da er det vel litt mer forståelig at han kommer med sære ønsker.

Hvis han er ekstremt rompefiksert - både på egen og din - og du ikke liker slikt så styr bare unna. Vil du være i et forhold med en mann du ikke har samme ønsker som seksuelt?

Jeg datet en fyr som måtte bindes fast i sengen for å få orgasme. En gang er kult, to ganger er greit - men å måtte binde ham fast hver jævlig gang man har sex og oppleve at kuken blir slapp hvis man ikke vil - det er ikke noe jeg ville levd med selv om mannen ellers var bra.

Anonymous poster hash: 3954f...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...