Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #26 Skrevet 14. juli 2013 Synes disse navnehets debattene er trist. Regelrett mobbing. Lurer på alderen til dere som setter igang og hva det feiler folk som hiver seg på.. Og lurer på om noen hadde turt å si det dere mener til noen med det navnet/foreldrene, eller er der bare anonymt på nett det er tøft å slenge dritt? Mange navn jeg synes er kjempe stygge men det holder jeg faktisk for meg selv... Anonymous poster hash: f0ee6...83e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #27 Skrevet 14. juli 2013 Johnny Trygve,Øyvind per to jeg vet hvem er heter det. Anonymous poster hash: 5ac98...66f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #30 Skrevet 14. juli 2013 Helge-Egil Anonymous poster hash: 1f032...4b7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #31 Skrevet 14. juli 2013 Jeg skjønner ikke poenget med sånne diskusjoner. Tenk når disse barna med uvanlige dobbeltnavn en gang skal google seg selv, og så kommer det frem at voksne damer, sannsynligvis noen de kjenner, har sittet på nett og skrevet at det er det styggeste navnet de vet om? Hva positivt kan det komme ut av en sånn diskusjon? Anonymous poster hash: 6a215...447
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #32 Skrevet 14. juli 2013 Stein-Tor er morsomt navn. Anonymous poster hash: a5df2...43a
Fruen i huset Skrevet 14. juli 2013 #33 Skrevet 14. juli 2013 Skal veldig mye til for at jeg synes et navn er stygt, men synes det er litt rart med to enstavelsesnavn som Gerd-Liv, eller der enstavelsesnavnet kommer som navn to: Ragnar Per. Eller de som har "byttet om" på typiske dobbeltnavn, som feks Arne Kjell istedetfor Kjell Arne, Line Anne istedet for Anne Line, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå