Gå til innhold

Bhg start.. Navnelapper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best å bruke? Link til sider man kan bestille fra? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Merk alt sine strykelapper holder best her :)

Skrevet

Jeg har aldri orket strykelapper. Klistrelapper festet på vaskelapp e.l.hoder veldig bra. Jeg har vært godt fornøyd med de fra askeladden navnelapper, men har ikke prøvd noe annet.

Anonymous poster hash: a7856...d29

Skrevet

Jeg har aldri orket strykelapper. Klistrelapper festet på vaskelapp e.l.hoder veldig bra. Jeg har vært godt fornøyd med de fra askeladden navnelapper, men har ikke prøvd noe annet.

Me too.
Skrevet

Askeladden fargelapper er jeg veldig fornøyd med;) Holdes vask etter vask, og ingen stryking;)Eneste de er vanskelig å få og holdes på er sokker...

Anonymous poster hash: 9d7bc...3d9

Skrevet

Sabo.no har forresten vevde lapper som «klipses» på klærne. Veldig greit til hjemmestrikket ull og annet uten vaskelapp

Skrevet

Bruker også Askeladden. Kjekt med fargelappene som klistres på. Det gikk unna i en fei. Merker at det er et sterkere lim på de enn de vanlige klistrelappene.

Anonymous poster hash: 36eee...ebe

Gjest Skofantomet
Skrevet

Heg kjøpte fargelappene for noen uker siden og allerede har mange begynt å løsne, så da tenker jeg at det er bedre med strykelappene enn å sjekke alle plagg før de taes i bruk for evt ny lappefesting :)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) da ser det ut som det er flertall for Askeladden, så får prøve den og heller prøve strykelapper om de ikke fungerer :-)

Skrevet

Heg kjøpte fargelappene for noen uker siden og allerede har mange begynt å løsne, så da tenker jeg at det er bedre med strykelappene enn å sjekke alle plagg før de taes i bruk for evt ny lappefesting :)

Festet du lappene på f.eks. vaskelappen i klærne eller rett på stoffet?

Skrevet

Har Askeladden sine klistrelapper på det meste, og ingen har løsnet her. :-)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Festet du lappene på f.eks. vaskelappen i klærne eller rett på stoffet?

På vaskelappen :)

Skrevet

klistrelapper her og,å var skikkelig overreasket hvor fort jeg hadde dem i posten :D

Skrevet

Ludostore har kjempefine klistrelapper. Holder seg perfekt selv etter ørten vask på 60 grader. Kule motiver har de også.

Kan ikke fordra strykelapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...