Gå til innhold

Hva gjør deg GLAD akkurat i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe livutbrodering, men hva gjør deg glad/lykkelig i kveld? 

Jeg sitter alene, men jeg er glad for at mannen er ute og koser seg for jeg vet han er trofast (jadda, klisjee). Jeg ser en god film, har masse sjokolade og spltter ny mobil som har en fin pling når mannen sender melding om at han ikke har med husnøkkel. Ungene sover søtt og det er stilt og rolig. Har hatt en fin dag med sykkeltur med ungene. Ikke noe fiksfaks, bare et helt vanlig liv ;) ;) ;)

Hva får deg til å smile i kveld?

Anonymous poster hash: 187d9...130
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe som helst, dessverre...

Men glad på dine vegne likevel :) Kos deg videre :)

Anonymous poster hash: 08aa0...ca3
Skrevet

Så meg selv i speilen nettopp, og ser at jeg har fått mange nye fregner i dag :) og verdens nydeligste unge sover søtt i senga, mens hånda hennes tviholder på kosekaninen.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

At tenåringen syns det er helt ok å tilbringe lørdagskvelden sammen med venner i kjellerstuen og at mini syns det er helt ok å sove om kvelden (etter en litt heftig periode med senge-skrekk).

Skrevet

Min kjære kom hjem med masse frukt til meg. Så nå sitter vi og koser oss med Games of thrones, og masse deilig vannmelon, ananas, epler, jordbær, bringebær og vann med agurk! Nam! ( har kick på frukt) :-p Kos deg masse!:-)

Skrevet

Rødvin gjør meg glad i kveld!

Anonymous poster hash: 1724f...c87

Skrevet

At noen har likt innlegget mitt her på anonymforum...

Anonymous poster hash: 01a1b...77d

Skrevet

Min flotte, snille, kjekke Kjæreste og min deilige lille sønn <3

P.S: Jeg har blitt til en av dem med Facebook-oppdateringer à la "elsker Kjæresten min og lille gutten min ... Så mye kjærlighet ... *lykkelig* hjerte-hjerte-hjerte" *grøss*

Skrevet

At mannen ikke skal noe i morgen tidlig, så da kan jeg ligge ekstra lenge i senga mens han tar seg av ungeskokken. 

Skrevet

jeg er glad for at søsteren min kommer om noen uker å besøker meg,da blir det standup show og kino.

Er veldig glad for at jeg har så snill mor som stiller opp så mye når jeg trenge barnevakt.Det er veldig greit når jeg er alenemamma.

Er glad for at sønnen min har så fantastisk flotte,engasjerte besteforeldrene :)

Skrevet

er glad for at sønnen min endelig har en rolig kveld/natt.

Han har mange netter nå skreket om natten,å jeg har vært så trøtt at jeg har sloknet på sofaen i åtte tiden om kvelden.

Jeg er glad for at vi har mulighet til å dra på ferie i år :)

Ifjor hadde vi ikke råd til det.

Skrevet

Att min mor ville spandere mageplastikk på meg :)

Anonymous poster hash: 83b16...8c0

Skrevet

Akkurat nå: cheez balls! Mm ;) Ellers smiler jeg av tanken på at jeg har shinet og ryddet sånn at vi er klar til besøk imorgen :)

Skrevet

Er faktisk gla for noe av det samme som deg HI: mannen hadde kompiser i kjellerstua ikveld, og var i godt humør (les:bittelitt beruset :P), da han og kompisene tok en tur på byen istad. Han er alltid ekstra kjærlig hvis han er på en snurr, og elsket meg såååå høyt da han s hadet bra og satt seg i drosja :D

Ellers er jeg gla for en mannefri-tv-innflytelses-kveld: har kikka på AKKURAT det jeg har lyst til !!! :D

Skrevet

Er faktisk gla for noe av det samme som deg HI: mannen hadde kompiser i kjellerstua ikveld, og var i godt humør (les:bittelitt beruset :P), da han og kompisene tok en tur på byen istad. Han er alltid ekstra kjærlig hvis han er på en snurr, og elsket meg såååå høyt da han s hadet bra og satt seg i drosja :D

Ellers er jeg gla for en mannefri-tv-innflytelses-kveld: har kikka på AKKURAT det jeg har lyst til !!! :D

Supert! ;)

Jeg klarte å holde meg våken gjennom hele filmen, og må nok ta kveld nå skal jeg orke å stå opp når minsten våkner :D Ønsker alle en strålende lykkelig glad dag i morgen også! Og beklager om min trang til å fortelle om hvor lykkelig jeg er irriterer noen (det er absolutt ikke bestandig sånn! Bare på facebook - haha!!). God natt, damer!!! HI

Anonymous poster hash: 187d9...130

Skrevet

Pratet godt med samboer i kveld. Litt vin i glasset, mimra om gamle dager. Det gjorde godt. Hatt litt problemer i forholdet i deta siste, og i kveld viste han at han elsket meg igjen. Nydelige datteren vår sover så søtt og har det bra:) livet er heeelt ok ikveld,;)

Anonymous poster hash: 2131d...f6e

Skrevet

Gode venner på besøk.

Elsking med mannen min etterpå.

Anonymous poster hash: e07ac...f1e

Skrevet

At kjærsten er på ferie langt unna meg så jeg slipper maset og kjeftinga hans,det gjør meg glad i kveld!

Anonymous poster hash: 5ad71...aaf

Skrevet

At selv om jeg er inne i min 17. time på jobb, så skal jeg legge meg og sove nå og ikke stå opp før klokka 7. OG jeg får betalt for det MED 100% OVERTID! I <3 passiv nattvakt og ferieavvikling/sykemeldinger på jobb ;-)

Skrevet

Glad for at eldstemann er på vei hjem etter langtur med pappaen sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...